• 瀏覽: 44,974
  • 回覆: 291
  • 追帖: 2


文章表示,澳門和香港同樣是中國「一國兩制」的試驗田,都結出了很豐盛的果實。如果一切順利,香港於2017年可普選特首,但認為「澳門人樂天知命,心懷感激,香港卻顯得有點叛逆,有點抗拒。」

文章引述,國家主席習近平發表對澳門及香港的講話,習近平說澳門取得的進步和成就,是因「全面正確貫徹落實一國兩制」,但評論香港時則指,香港政制發展必須遵循「一國兩制」方針和基本法,可見習近平認為香港落實「一國兩制」和基本法方面,還有待加強。

文章又指,香港有些人強調「兩制」,卻忽略甚至抵制「一國」,缺乏了解。而香港人對內地、中央和共產黨有偏見,認為對內地的安排需保持警惕,是深層的心魔所在。文章認為,若心魔不除,往後的政改和發展之路不好走,「如果心態和認知能調整,其實香港也可以跟澳門一樣快樂。」

http://news.mingpao.com/ins/人民日報:澳門感激 香港叛逆/web_tc/article/20141220/s00001/1419071478677

香港人不快樂



澳門只要統戰何家就得,但香港就複雜好多噶。






提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
澳門來去得個幾丁友示威,可能搵唔到賭場筍工?






[隱藏]
澳門冇咗大陸會死,況且15年來澳門真係好咗好多。

香港17年來問題連連,3個特首1個懵1個貪1個無能又奸險。



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 sohotabc 於 2014-12-20 09:23 PM 發表
怪只怪香港無政治人材政棍就大把,特首上邊個死邊個


http://i.discuss.com.hk/d/images/r10/androidD.jpg
李生話齋:有能力嘅唔肯做,冇能嘅爭住做。



聽吹屎眼講國語, 真係一種享受.
不過記住, 聽時切勿飲食.



引用:
原帖由 熱鬥老馬 於 2014-12-20 09:28 PM 發表
聽吹屎眼講國語, 真係一種享受.
不過記住, 聽時切勿飲食.
忽然覺得古天樂普通話其實唔差。



[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
香港多廢青

[ 本帖最後由 中領導 於 2014-12-20 09:37 PM 使用http://i.discuss.com.hk/d/images/r10/androidD.jpg 編輯 ]



五毛又出現

香港討真是



黃畜思維:
社會穩定=維穩,政府收買人心,政府錯
社會亂=管力不足,又係政府錯
神又佢鬼又佢



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
60萬人口.........土地不斷增長...........收入不斷增加........!!
唯一問題是樓房急升.......!!

不過已經24小時通關..........橫琴島也開始收歸澳門管理......解決土地問題....!!增加名牌店及免稅店.........!!
現在澳門的店舖銷路很火..........一間飲品店.........開到下午已經無貨賣....!!
人山人海.........雖然近期差一點.......不過依然幾好生意.....!!

他們的起薪......最少都有八千左右........中五及小學畢業呀......!!
平均都有一萬五千.........很多台灣人去澳門工作......!!

[ 本帖最後由 清風水靜 於 2014-12-20 09:42 PM 編輯 ]



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]