• 瀏覽: 55,238
  • 回覆: 216
佔領運動清場完啦,學聯五子當時同政府對話好威水喔,家下運動失敗佢哋就各有各散啦!講得好聽就係讀書緊要啲,咁你哋之前又唔讀書咁得閒出來阻街?羅冠聰接受媒體採訪就話,雖然好多人叫佢接任秘書長,周永康都睇好佢,但係自己學業同身體都頂唔順啦!咁周永康岑敖暉呢對「越愛越難」掟咗煲嘅Alexter都係時候退休啦,政改都唔關佢哋事啦!娘娘梁麗幗就話自己要去考律師牌,認真讀書最緊要啦!鍾耀華就立志做鍾sir搞學術,大家都唔好嘈住佢喔!

佔領運動初期學聯五子與政改三人組公開對話一幕,相信不少市民都記憶猶新。但五子之一的學聯常委羅冠聰,今早接受壹傳媒網站節目《壹錘定音》訪問時就坦言,隨學聯明年初換屆,五子也將退下。
http://www.post852.com/羅冠聰:學聯五子來屆或全退/





都係藉口來嘅


學聯注定解散!


熱愛學習,點解呢兩個月又出嚟獻世?


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
熱愛學習?咁搞笑


怕冇杯麵食

怕冇得睇自己友俾人打

怕絕食冇人接力

怕絕食冇得飲寶礦力

怕人民早交租

國際小丑

眾望所歸






你班學生個個爭上位爭上鏡


講笑


[隱藏]
好好笑,邊個都睇得出係藉口喇


江山代代有人才。一代新人換舊人。咁先正常。中共都係咁啦!唔應該再只有上台唔死唔落台嘅情況。






懲教處等緊你哋報到






上次電視公開辯論

睇到五條友只係讀稿員
垃圾級別



5 條 痕粉,過街老鼠。






[隱藏]
賤格


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]