• 瀏覽: 73,112
  • 回覆: 882
  • 追帖: 3


擬申請禁制令的「香港人優先」召集人張漢賢昨日接受訪問時表示,已經以個人名義正式申請法援入稟,要求法庭禁制潮聯的小巴在旺角通菜街及旺角道一帶違例泊車,阻塞道路。張表示自己並非旺角居民,但經常乘搭的士前往該區睇金魚,潮聯小巴違例泊車對他造成不便,蒙受經濟損失,「我搭的士去到嗰度因為潮聯小巴塞住,的士要兜路,轉多個彎先落車,跳多次錶已經係有損失」,故入稟追討500元「跳錶錢」。
http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20141218/18973301


條反中亂港綜援常客, 月支納稅人三萬元食到肚滿腸肥, 無所事事睇金魚, 仲係出入坐的士, 依家又攞法援玩玩官司, 典型港式民主自由真可愛!

[ 本帖最後由 bomdhead 於 2014-12-19 02:28 AM 編輯 ]



跳一跳錶就多$500?你條數點計?係唔係俾多幾蚊就要人賠$500?定係你想claim坐左幾百次的士經過個度?有冇單證明?如果係claim緊之前兩個月嘅錢,咁你嘅阻塞正正就係因為佔領事件所致,咁你應該係claim佔領人士先啱喎,係咪?


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
金魚佬


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
斷人衣食,有如剎人父母






提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
攞綜援原來咁富貴㗎,出入坐的士,咁呢社區組織唔好再走出黎話佢地幾咁可憐,成日要政府加綜援啦!政府應攞呢個例子去 檢討 綜援啦,點解比咁多錢綜援,d人又有錢坐的士,又有錢去旅行!

[ 本帖最後由 achau 於 2014-12-18 06:26 AM 使用http://i.discuss.com.hk/d/images/r10/androidD.jpg 編輯 ]



潮聯快死






[隱藏]
不如香港7百萬人, 一人夾一蚊比佢, 叫佢去睇醫生會實際好多!
餘下的夠佢365日, 日日飛的過去睇金魚時的跳錶開支, 睇到佢死果日都應該有找!

玩民主遊戲, 玩到上曬腦的一批人!



燶系一名






佢好勇!定好傻?






引用:
原帖由 超君出沖 於 2014-12-18 06:22 AM 發表
潮聯快死

http://i.discuss.com.hk/d/images/r10/iphoneD.jpg
個個小巴司機捱到金睛火眼, 竟然無撚端端比班腦殘廢畜玩, 想唔快啲死都幾難!


"足智神通"C兄提供:
條肥狗生活質數真係隨時比大部分日捱夜捱既香港人高得多...
http://zh.wikipedia.org/wiki/張漢賢
張漢賢無業[7],曾經就讀於香港理工大學,但未畢業,已婚,並育有兩名女兒。熱衷於網上論壇,曾使用網名:第一武神[8]、萬歲爺、張翼德、楊炬仁及男朋友等。由於他身型較為肥胖,所以他得了心臟病,而心臟功能只剩下正常人的百分之二十[9],現居於長洲一個500呎的大單位[10]。因他的心臟病令其不能夠正常工作,所以張漢賢現領取每月接近三萬港元的傷殘[11]以維持生活。


[ 本帖最後由 bomdhead 於 2014-12-18 12:17 PM 編輯 ]



你條19用的士呢個理由申請一定比法官d到七彩






[隱藏]
他有多餘$坐的士!攞綜援,






鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]