• 瀏覽: 26,838
  • 回覆: 206
  • 追帖: 8
"日本重量級經濟學者野口悠紀雄曾撰寫《製造業毀滅日本》一書,受到廣泛的注意。他因對日本製造業的深刻反思,而享譽海內外。在書中,他披露了以前「日本製造」風靡世界的原因是什麼?為何走向衰落?以及日本製造業將走向何方?他更在接受陸媒訪問時提出銳利的見解,「中國對日本非常、非常重要」,但日本卻沒有認識到中國的實力"

http://www.chinatimes.com/realtimenews/20141216002085-260408

到底係了解不足定不甘心去承認現實?



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
日本其實好多高學識人士,都知道中國好重要,都知道日本寫的二戰時期歷史好多是假的,就算是日本漫畫界有一些人都知道事實,想寫這本漫畫,但被政府發現禁了他。

日本政府仍然喜歡玩愚民政策玩種族主義。

[ 本帖最後由 chan198999 於 2014-12-17 12:36 AM 編輯 ]



雖然不是每個中國人能力都很強,但中國人口約為日本的10倍,最優秀的1成人口就與日本總人口相當。這些情況,日本國內沒有認識到。

呢個就係全世界都怕中國既原因



[隱藏]
呢幾年來日本人已經開始逐漸認知到中國的實力了, 日本的新聞已經好鍾意報導中國的陰暗面,

而當中國GDP在2009年超越日本到今年中國GDP是日本的兩倍, 呢幾年間佢地睇到中國各方面的成績, 已令日本人逐漸認知彼此的斤兩了




不肯面對現實
好似班唔接受回歸事實果班






提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
黃C : 日本仔一定收左大6$


中日要交好,咪吓吓talk hit talk kill啦!中國最叻帶金勞(香討最多),但係自己冇料制勞。中國最叻買,但係賣親嘢就奶嘢,醒吓啦仆街!以和為貴冴!






[隱藏]
日本人口老化,自殺率高,又有褔射,又有火山,又係地震帶,又無資源,某程度上又比中國抵制,樓價又搞唔掂,都係死既多






日本仔又勾結外國勢力!






我早就已經盡力少買日貨






日本人天生自我封閉的性格,很難有共享共贏的認知,

贏就狂妄,輸就切腹,一個可笑的民族。






今次日本大選 日本共產黨居然有21席 可以出議題






[隱藏]
又係只發掘人地陰暗面拒絕人地進步個班 八十年代香港人全部喜歡用歐美家電,冷氣用日本仔就係短命貨,車都一樣。但日本仔野就係夠平夠抵。一到九十年全面食晒香港既家電,車既市場
依家二千年後,日本仔開始迎來來自韓國仔同大陸差唔多佢地廿幾三十年前,挑戰歐美產品既競爭。
人地除左產品價錢,質數都慢慢趕過啦 如果你同日本仔一樣,只望住人地毒產品係到恥笑,最終失敗只會係你。
今時今日最令日本引以為傲既品牌,sharp, sony ,市場份額變成點呀?
引用:
原帖由 叉腰包 於 2014-12-17 02:43 AM 發表
中日要交好,咪吓吓talk hit talk kill啦!中國最叻帶金勞(香討最多),但係自己冇料制勞。中國最叻買,但係賣親嘢就奶嘢,醒吓啦仆街!以和為貴冴!



http://i.discuss.com. ...



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]