• 瀏覽: 32,680
  • 回覆: 196
  • 追帖: 1


警方昨午在大角嘴一個出租單位破獲一個自製木盾牌工場,撿獲三支改裝氣槍、32個木盾牌以及一批製造盾牌的材料及配件,拘捕包括高調集資自製木盾牌提供集會人士與警方對抗的「昭明公主」等五名男女,正調查該批氣槍與盾牌是否與佔領活動有關。



被捕四男一女年齡由21至26歲,涉嫌非法管有槍械及管有工具可作非法用途被捕,其中一名長髮及腰男子,為有「昭明公主」稱號的「羊子」,他昨晚在現場由警員帶上警車時,多次高呼「旺角加油,金鐘加油,革命必勝,城邦會戰勝歸來!」本報昨晚致電其師傅陳雲,問及「公主」被捕一事,他僅回應「哦!唔清楚」,然後匆匆掛線,未有發表意見。

「昭明公主」製盾被捕
http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20141201/18953839

邊個係「昭明公主」,佢係男定女呀!



三皮野造啲咁低檔既野,金主真係白痴


睇下泛淫都係D咩東西


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
佢把頭髮又幾有光澤wor


妖怪






引用:
原帖由 J@son^_^ 於 2014-12-1 09:38 AM 發表 3889100警方昨午在大角嘴一個出租單位破獲一個自製木盾牌工場,撿獲三支改裝氣槍、32個木盾牌以及一批製造盾牌的材料及配件,拘捕包括高調集資自製木盾牌提供集會人士與警方對抗的「昭明公主」等五名男女,正調查 ...
自以為正義之師,其實係妖魔集團!






such a handsome princess


最正係乜九野師父陳雲一句"哦,吾清楚"






[隱藏]
陳雲弟子


麥鬼野公主,明明係男人

整咁多木板擋胡椒噴霧



所以話有民主就會有飯食有錢收,唔係呃人的!






提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
男人留長髮叫公主??�






[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]