• 瀏覽: 24,850
  • 回覆: 132
  • 追帖: 3
http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20141129/bkn-20141129130009556-1129_00822_001.html


有人說要了解一個人,最好就和他/她去一次旅行。最近,有一名港男於網上討論區稱與其女友計劃到日本旅行。正當他買好機票時,女友卻稱只會乘搭國泰航空的航班,不會搭其他航空公司,令手執香港航空公司機票的他一時間不知所措,繼而上網求助,引起網民熱議。

該港男指自己和女友將到北海道札幌旅行。由於機票和酒店都是男方負責,故他就於決定出發日期後,就買了港航機票。然而,正當他要告訴女友時,女友卻搶先稱自己只會乘搭國泰的客機,堅持不會乘搭其他航空公司。他即時收回正想講的說話,但又因為已購買了機票,不知如何處理。

雖然發貼者原意是上網求助,以及詢問機票是否可退款,但網民卻一於少理,齊齊指摘其女友的無理要求。有網民指短程機根本無必要選擇特定的航空公司,反問她外遊到底是為旅行還是為搭國泰客機。又有人稱該港女要求無理,建議港男與她分手,更有網民估計她只為拍照上facebook、instagram「呃like」,而堅持搭國泰客機。

<有港男稱女友堅持只會乘搭國泰航空的客機,但他卻買了香港航空的機票,不知如何是好。

香港真係咁多極品八婆?



條女係CX估東?






呢兩件人間極品, 分手都會係一件好事.

女既, 堅持只搭國泰...係咪過份? 咩原因只有佢自己知, 可能個人第一次搭飛機, 所以希望搭國泰, 又或鍾情國泰, 又或者以為搭國泰好D...無人知.
男既, 咁既問題都唔識自行解決, 仲要上網問人點做.

兩個人去旅行, 自然要有商有量, 尤其計劃行程時, 有咩要求都要問清楚講清楚.

人辨就有各位睇, 去旅行前最好有商有量咁計劃行程.



港男醒下啦  屌柒你地

咁既女  一開始就唔應該要



[隱藏]
如果個女仔真係好想搭國泰,點解佢唔事先揚聲?個男嘅又係,既然已經買左,咪開心見誠講出來啦,咁搞法,去旅行都唔會開心啦。






引用:
原帖由 siuroy123 於 2014-11-29 05:14 PM 發表
http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20141129/bkn-20141129130009556-1129_00822_001.html


有人說要了解一個人,最好就和他/她去一次旅行。最近,有一名港男於網上討論區稱與其女友計劃到日本旅行。正當他買好機 ...
網絡是虛擬世界,真真假假!!



條女未出發先興奮 比我就話之佢






好少事啫,我條女只坐商務,邊間都冇所謂。






提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
我兩口子情願撘peach,jal 和 ana 了






睇怕都係經濟艙,其實都一樣啦。其實乜航都差唔多。要搭新飛機不如搭南航ge787好過啦。如果冇乜飛機喜好就邊款飛機都差唔多。






合理, 因為要撐CX 黃絲L


引用:
原帖由 siuroy123 於 2014-11-29 05:14 PM 發表 http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20141129/bkn-20141129130009556-1129_00822_001.html有人說要了解一個人,最好就和他╱她去一次旅行。最近,有一名港男於網上討論區稱與其女友計劃到日本旅行。正當他買好機 ...
港女的本色!






飛左佢啦
唔係會後悔一世



[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]