• 瀏覽: 17,418
  • 回覆: 286
  • 追帖: 2


http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20141023/bkn-20141023153957721-1023_00822_001.html

多個團體成功向法庭申請臨時禁制令,禁止多區示威者再霸佔道路,然而示威者至今仍拒讓路,明顯不遵守法庭的禁制令;公民黨主席余若薇辯稱,不認同香港目前法治已受破壞,因禁制令僅屬單方面提申請,高等法院仍定出期限,接納其他人士申請答辯。至於臨時禁制令能否推翻,則要視乎他方理據及高院裁決。

工黨立法會議員李卓人稱示威者不遵守禁制令不等同破壞法治,因最大的法治是實現普選,目前情況由特首梁振英造成,反是「擺法庭上枱」。


李呃人都痴痴地,黯住良心講野!乜都係政府的錯!



對呢群目無法紀的流氓,就應該採取鐵腕的執法。


犯民,票債票償,來緊一定會投你對家


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
請問泛民即係毒果門口都可以唔理禁令?


魚藥眉,真係法律界的敗類呀 !
李卓人就話冇見識,只懂呃錢啫,作為滋心大律師,咁講嘢都得 ! 好嘢,香港真係冇咗法治 !






星期日系金鐘廊見到李卓人被一位經過的女士大罵漢奸, 大快人心, 可惜當時趕不及拍下.


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
啊 ... 我見到 余若尾 遺反禁令, 釘佢律C牌啦


[隱藏]
普選係政治,政制的爭議,竟可與法律混為一談,真可笑,這就是垃圾局議員,香港,真係完囉。






我對這班泛民冚家產已絶望,信乜法律,連律師都唔尊重法律。






加入犯民真好, 做乜都唔會錯變左聖人錯的永遠是其他人


因為犯民根本就唔放高院法官在眼內,上訴到終院根本就不用理高院有甚麼判決


咁如果有人不停滋擾佢或佢屋企人,佢申請左禁制令,而條友又唔理繼續滋擾,佢到時唔好話條友冇損法治喎。

而家啲政棍真係痴撚左線,敢明目張膽hum住良心講野






[隱藏]
繼罷課不罷學之後的又一個歪理
不遵守法庭命令不損害法治
犯民歪理連篇,害港害民!



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]