• 瀏覽: 19,184
  • 回覆: 214
對話由傍晚6時開始,現已進行大半,但有份代表政府參與對話的內地及政制事務局長劉江華同特首辦主任邱騰華仍未曾發言。
邱騰華及劉江華分別坐在最左和最右,由對話開始到現在,主持人未曾點叫二人回答問題,二人亦未有主動表示要發言。
政府代表與學聯就政改問題進行首次對話,由嶺大校長鄭國漢主持,雙方各派出5名代表參與對話。

http://news.mingpao.com/ins/對話個半 ... 00001/1413891006488

好慘
人肉布景板



冇計啦,錄音機黎咋


另外三個太勁






提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
呢兩位真係算吧啦,怪唔得無果三位做到咁高

劉江華 選舉都唔夠人黎,過黎湊下數



讓一球
都WIN成條街



二人不是政改三人組!怎答話呢?






引用:
原帖由 nebula9~ 於 2014-10-21 08:06 PM 發表
另外三個太勁



http://i.discuss.com.hk/d/images/r10/iphoneD.jpg
林鄭超長氣
講係施政報告



廢華收皮






[隱藏]
但有份代表政府參與對話的內地及政制事務局長劉江華同特首辦主任邱騰華仍未曾發言。

記者做下功課先



每個人有自己的強項,要預備白癡仔問不同的問題,這才是團隊精神和團隊的價值。

不過被洗腦的低級西毛畜牲,係唔會明白架啦



學生固有衝力,但問題系:
信口開河,所蕟言往往輿事實存落差;
反覆無常,不籪搬龍菛;
不知進退,不懂策略;
言之無物,太多空話、大話。



果3個已經足夠講到廢青一棟都無,要發爛渣走去講子彈,與對話有咩建設性呢?


讓2 球
都WIN成條街



[隱藏]
費事越幫越忙


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]