• 瀏覽: 115,053
  • 回覆: 1,311
  • 追帖: 6


http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/breaking/20141020/53040124

法庭今日頒發禁制令要求不得阻塞旺角彌敦道,不過彌敦道早已成為「真普選係邊道」。Chloe和Kiki是理大廣告設計系三年級學生,她們認為「條路唔只屬於的士司機,條路係香港每位市民,你都阻住我哋爭取民主,法庭唔應該咁判!」

早前蘋果被圍,禁制令也趕不走大媽大叔,「我們不會效法佢哋,會遵守禁制令,但好唔公平,香港連唯一可以依靠嘅法治都唔可靠。」


冇腦大學生又多兩個,你都識講條路係屬於每位香港市民,咁即係每位香港市民都有權使用,咁你做咩霸住晒唔比人用,你要爭取民主可以在唔影響香港每位市民用路的情況下表達囉!



民主係需要有普遍共識, 唔係爭返嚟 ....

爭返嚟嗰啲, 係一啖氣



香港有呢D大學生真係慘啦
點極都唔明,比人玩緊都未開竅,柒到



膠青



[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
請留案底. 大公司將不聘請  大學生


讀屎片


其實佢地講得岩既, 條路唔屬於的士司機. 但問題係你宜家霸左黎自己用,人地點用呀, 柒頭皮.


靚女就接受
唔靚就唔同意






[隱藏]
我們的未來棟樑,香港正式玩完!






洗腦工程係香港進行咁耐, 你估流架...


留案底,  最好辦法






提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
條路唔只屬於的士司機,條路係香港每位市民,你都阻住我哋爭取民主,法庭唔應該咁判大學生笨到呢個程度?!


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]