• 瀏覽: 7,467
  • 回覆: 123
取消高亮搜尋字詞
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
成班呆99
你有冇聽過佔中三子講係佔旺,佔銅,佔尖?
點解係講中?



一群傻仔 自HIGH


捉9條7仔入去坐10碌8碌就啱!






[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
各位反佔中人仕,得閒無野做就落街巡邏下啦!以防有人佔街,尤其留意主要幹道,多巴士經過的幹道!






提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
乜泛民平時唔係好擔心被赤化咩
唔懼怕政府?



大家去Discuss 星期三公投,一起反佔中






[隱藏]
大家要明白我地爭取甚麼,多年來前輩們已為香港前途爭取到2017一人一票普選,現在我地爭取既係含公民提名政改方案,點解要爭取公民提名?因有公民提名,就可繞過小圈子1200提委篩選,泛民就一定可以出閘,只有泛民出閘,普選才有意義,才是真普選。任何沒有泛民候選人的普選都是假普選。香港人已表態,我地清清楚楚說明了,為了真普選,我地願意放棄經濟,法治,民生,治安,和諧,去追求一個有泛民主派出閘的普選方案,為的是一個共產黨都怕怕既方案,大部分香港人都覺得值得。

以上好多學者都含糊其詞,我就清清楚楚寫出,我地最終就係要泛民出閘,只有要脅七百萬市民,政府才會讓步,為了真普選,大家快支持我地吧!



等多一年滿18歲,先拉鳩佢






最撚怕你啦仆街






提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
走火入魔
扮黑社會頭領



[隱藏]
引用:
原帖由 曲明 於 2014-10-1 08:39 PM 發表 大家要明白我地爭取甚麼,多年來前輩們已為香港前途爭取到2017一人一票普選,現在我地爭取既係含公民提名政改方案,點解要爭取公民提名?因有公民提名,就可繞過小圈子1200提委篩選,泛民就一定可以出閘,只有泛民出 ...
泛民就算點選係無任何機會出閘,佢對香港做過乜?今次事件佢地已清袋






鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]