• 瀏覽: 85,386
  • 回覆: 276
  • 追帖: 14
  • 分享: 2
+6
我是一位已做了接近30年的警察,但我唔方便講我咩階級,但我可以同各位伙記講,我十分了解你地的工作,我大部份崗位已做過,最近呢十幾年,我決定只走到最前線支持我的同事,因為我覺得軍裝巡邏同事,係被警察部遺忘的一群,亦是得到最少資源及支援的一群,每位伙記都盡辦法逃離,但到警隊最需要人的時候,他們又被放到最前線的擋箭牌及磨心。

當你們話學生被人利用時,我亦夠膽同你地講你們都是被上級利用的一群,我親身經歷過很多場暴亂,亦做過幾十萬人的遊行,我好清楚依家警隊的管理層的能力,由其是資源增值後的後遺症。警隊現時根本青黃不接,你地睇睇現時你地全層寫字樓(不包括PHQ),有無一個超過十年差既SIP? 根本全部都是豬粒,而重案組甚至總區重案組都可能是一個未夠3年差的豬粒做主管,最可憐的是他們覺得佢地係得到上級欣賞,委以重任,但事實就不需要我多講。

近呢十年,越來越多遊行示威,但我可以同你們講,90年代的示威,比現時更恐怖,當中更有黑社會參與,當時的指揮官仍可圓滿解決,但現在的示威,我睇到既多數係只想轉達一個訊息比政府知,但警察就當上當中的臨記角色,作為一群主角的陪襯,所以做成同事們對一班主角的憎恨,但認真你便輸的道理你地忘記了嗎?可憐的是我們的管理層令你們更加憎恨他們,因為每次大型示威,高層不理三七廿一,前線人員全部唔比放假,Tier 1,2,Tango 一定turnout, Tier 3就候命,總之個個都會知有開工無收工,現場工作就一定係Tier 2,3 做死,Tier 1及CID同事永遠有個好位standby 住先(我強調係通常,我無意得罪Tier1 同事), 行動期間order 亂到無所適從,有階級既每人都比唔同的order,最慘連一d 唔係你直屬上級既人都黎比order 你,你聽邊個好?更加唔好祈望有人會接替你。

我希望各位市民明白,昨曰(28日)大部份同警察都企左超過二十小時,有d 更加無食過飯,怨氣已好重,當然佢地會怪責市民,加上所有上級都只識開會,九十幾個order 每十秒變一次,怨氣又加重,每人心想打就快啦,唔好再等,因為每個同事已很疲倦,怨氣甚重。還有的是他們身後的指數揮官只有一兩年差,奶都未介,佢又點會比到一個合理order 出來,加上好多前線同事又新,佢地見到人多衝擊,腎上線素上升,所以會有你地見到的過火行為,希望市民諒解。

同事們,昨日的事不是你們的錯,但市民在鏡頭見到的過份,我相信你們心裡明白是上層做成。行動最錯的地方,我相信你地清楚係要封所鎖所有進入添美道、龍匯道、龍和道的道路,人們聚集無得前進,後果就係衝出干諾道,呢個係上層要面子的後果。你地睇下今日(29日),仲有無上級敢叫你堅守這幾個位呀?咁點解尋日要叫你地做埋咁多無謂行動呀?因為佢地比更上層狂插緊囉。

同事們,唔好再中計了,清醒吧!你們再說市民點衝擊警方、點襲擊你們,所以才會用煙旦已無濟於事,你們留給上層解釋吧!order 是佢地落,你們可以反抗嗎?行動期間,你地有無見到有SSP 以上階級在現場支持你地呀?你地有無見到有幫辦受傷呀?有無見到CP 係電視走出黎支持過你地呀?認命吧!鬼叫你們著的是藍衫,努力啦。

但是我亦希望大家去諗諗,武力使用層次指引,槍械使用手則,包括使用煙旦。你點努力都好,當有錯的時候,我肯定無一個上級會認佢叫你做,我就係一個人辨,所以你地千萬唔好衝動,受傷有功勛,犯錯無人可憐你呀。何必成為他人升級的樓梯呢?你地今次成功回去都只係會有一張大圍影印的CP Compliment 咋。其他指揮官就會步步高升,你地睇番WTO 一戰就知。

今次警方揹晒鑊,係因為有人好大喜功,長期向外宣稱:[警方有能力應付一切佔中的示威] [警方有足夠警力維持社會秩序],其實大家都知只要行動維持一星期,整個警隊都會崩潰。跟住唔通亞sir 會比你claim 180 個鐘咩?到時RC 會問番你地點解放唔到假,點解一早知佔中,D伙記仲有四、五十個底鐘,最後咪跌落海囉!亦唔駛諗亞sir 會欣賞你比個好位你啦,你地睇下守緊好位既人,係識做人定識做事(大家唔好對號入座)。我提醒你地根據勞工法例,每星期最少要一日Leave 架!

同事們,時代變左喇,我們無需要與民為敵,我地要保持中立呀,唔需要去憎邊個人,邊個政黨,我地只係打工,支持警隊嚴正執法,你地留番比高層講啦,你地合埋眼諗諗,我們邊日開工有嚴正執法過呀?唔好再騙自己喇,只會在寫字樓工作的上級向你嚴正執行紀律。仲有,希望在家中吃花生睇電視的上級唔好在fb 上指指點點喇,因為你地根本無付出過,咁叻就自薦出去幫手啦,我估伙記唔介意你返黎幫手派飯囉。

各位市民,我地警察唔係全部唔支持你地的,只係我地無得反抗,因為我地要生活,焗住聽命於一些無能管理層,希望各位體諒!如果我D 伙記呢幾日曾對過你們有過份行為,我作為他們的上級,我代他們向你們說句:對唔住!

同事們,我不是軟弱,我亦知道我不能代表你,不喜任插。

轉自:
http://forum>><<]



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
學生受利用和員佐級警員有何關係?






引用:
原帖由 晚上想睡覺 於 2014-9-30 11:27 AM 發表 我是一位已做了接近30年的警察,但我唔方便講我咩階級,但我可以同各位伙記講,我十分了解你地的工作,我大部份崗位已做過,最近呢十幾年,我決定只走到最前線支持我的同事,因為我覺得軍裝巡邏同事,係被警察部遺忘 ...
我遍要看。






[隱藏]
曾偉雄好睇唔起佢前上司sorrysir鄧竟成
覺得佢太軟弱,一上任就行鷹派作風

老實講~今次示威有人爭取民主~亦有人不滿成個香港的大環境
好多年青人出來~(當然有d係出來當玩)因為對香港前途感到無望

好人都係打份工~有老豆老母~大熱天時全副武裝~睇見都辛苦
但掟催淚彈就真係好仆街~雖然上頭壓落來
琴日好耐無試過咁長時間睇電視到凌晨~就想睇你地會唔會開槍

曾偉雄今次一定拍晒心口搞掂~689信了~無準備回應
同埋覺得好人清到場就無事~689同曾偉雄錯估

曾偉雄的作風可能一部份好人會好崇尚~凡事都要強硬應對
但令好人落係不滿政府的示威者同政府之間作磨心

曾偉雄權力雖然大~但只係個處長官員~唔好自視過高

禿鷹作風強硬,,深受CY喜愛

市民示威,,CY覺得禿鷹清到場就可以無視,,俾你果晚清場成功又如何
一將功成萬骨枯,武力清場成功,,禿鷹就升官進爵,好人就俾市民屌到體無完膚

禿鷹應叫佢老細執好d蘇州屎
唔係叫下屬去執屎,做打手

[ 本帖最後由 七色彩虹~ 於 2014-9-30 01:37 PM 編輯 ]



引用:
原帖由 tk9394.1314 於 2014-9-30 11:43 AM 發表
罷工仲好,大條道理叫老解幫手
所以一句講晒,你寧願警察清場定解放軍清場?
如果解放軍都唔理,香港就成了盜匪的天下。



香港警察搞唔掂

真係有機會由解放軍黎接手






引用:
原帖由 honyin 於 2014-9-30 02:30 PM 發表
香港警察搞唔掂

真係有機會由解放軍黎接手



http://n2.hk/d/images/r10/mobile.jpg
我暫時睇吾到香港警察吾用其他野會攪掂囉
照現在睇解放軍100%會接手
但解放軍一接手我就無眼睇了~!!(我只成個香港)
所以知到幾時收手好仲要,正所謂見好就收



樓主呢位才是真正警察,放催淚彈警員,應該係隻警犬,亂咬學生,襲撃手無寸鉄市民,警犬無性。

[ 本帖最後由 123kenny456 於 2014-9-30 02:43 PM 使用http://i.discuss.com.hk/d/images/r10/androidD.jpg 編輯 ]



[隱藏]
提示: 違規內容已被屏蔽
CY + 禿鷹呢兩件人渣廢物,推前線搞到大大鑊,有事就自己縮,前線做箭把,警察想有士氣都難






警察就是要服從命令,睇戲都有講啦






>>你地有無見到有SSP 以上階級在現場支持你地呀?你地有無見到有幫辦受傷呀?有無見到CP 係電視走出黎支持過你地呀?認命吧!




SSP? Senior sex partner?

Cp?常平?






[隱藏]
[quote]原帖由 honyin 於 2014-9-30 02:30 PM 發表
香港警察搞唔掂

真係有機會由解放軍黎接手
====================================
由解放軍黎接手?你估你係雜種呀,



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]