• 瀏覽: 43,281
  • 回覆: 520
  • 追帖: 2
http://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20140831/00176_025.html
「香港人優先」六名成員昨手持英國國旗及青天白日滿地紅旗,到中環解放軍駐港部隊軍營對開示威。他們播放英國國歌及台灣三民主義歌,要求英國收回香港,並稱不怕中央會出動解放軍平息「佔領中環」行動,揚言有後續行動應對人大的政改決定!

做左傻仔仲要幫英國@@  人地交還香港搞一下 BNO 又袋幾千萬返去!



那天我隔着玻璃,靜靜地望着你性感的身軀一絲不掛地在我身前扭動,水輕輕地撫摸着你的肌膚,我再也無法抵擋你的誘惑了................老板,我就要這條魚!
又係犯民垃圾搞事工具,棋子,爛頭卒


走去英國啦,無人會助止你






呢班on9仔影衰香港人。


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
直接去英國啦
唔洗煩



傻仔何其多






香港人優人D人綜援漢又有殘障漢又有就算英國佬收返香港都唔會收e班廢柴






提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
殖民狗!


不知所謂!幾不滿中央或公產黨都不應如此,始終是中國人!






引用:
原帖由 風雲人物8@@9394 於 2014-8-31 08:43 AM 發表
直接去英國啦
唔洗煩
呢班友個個三尖八角,冇錢冇學識,英國又唔係收買佬,點會有興趣收呢D垃圾。

[ 本帖最後由 RickBlaine 於 2014-8-31 08:59 AM 編輯 ]



香港人優先班垃圾,真可憐九七前無水,無學歴, 歸化唔到英籍 ,宜家乞求英國佬。人地見到你地禁騎呢 仲唔掉頭走!


[ 本帖最後由 Therock220 於 2014-8-31 08:56 AM 使用http://i.discuss.com.hk/d/images/r10/androidD.jpg 編輯 ]



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]