• 瀏覽: 89,677
  • 回覆: 601
  • 追帖: 6
http://news.sina.com.hk/news/20140731/-2-3324255/1.html
引用:
當港人在訕笑自由行在香港種種沒有公德心的表現時,香港人到外地旅行,又可會盡好遊客的本份?尊重當地的文化與習慣?

昨日,一名身在北海道旅行的網友,7月29日晚在民宿吃晚飯時,看到一張留名是「Wong」的桌子,擺滿一席美食,卻沒有客人的身影,網友Alex Kwok見到民宿主人幾次望向「Wong」那席,到最後只能將那些原封不動的食物收拾回去。Alex有感浪費食物之餘,替民宿主人不值,於是在facebook發帖,並認定「Wong」這姓王/黃的旅客必定是香港人,譴責他訂了民宿卻又沒有出現的「惡行」。

有網友回應Alex時表示,日本的民宿/溫泉飯店多建立在信字,相信客人預定後便會出現,無須預先付訂金或「碌卡」。之前已有部份民宿遇見同樣事而開始要求預訂的客人下訂金,是因為香港人對老闆來說已經成為不可信賴的一群。


Alex Kwok原文:
「偉大的facebook大神,請告訴這位在7月29日預訂了網走船長之家的Wong樣四位,你們要是不去那家旅店,煩請你們通知人家店家,他們全心全意的準備好你們的晚餐,滿心期待你們的到來,最後卻只能失望而回。你們不但讓店家失望,也令香港人蒙羞。那位大嬸幾次望向你們那席,到最後只能酸溜溜的拿下你們的預訂。不要讓我知道你們是誰,但你們好好的向店家道歉吧! 」


的確好浪費.....

我都明, 大家响香港食野等位要拎籌, 轉個頭去左第二間食係好平常, 原本間食肆到籌唔見人, 會叫下一個. 但如果好似上面呢個 case, 果家人 book 左民宿, 人地就會預左間房同 d 野食比佢地. 佢地最後去唔到, 就好應該早早同人講番, 等人地可以空番個房出來同唔洗準備食物.

希望香港人唔好淨係識得日日鬧大陸自由行冇公德. 自己去旅行時, 都要注意下自己有冇做得唔好的地方, 唔好影衰大家香港人個名!


[edit]部份ching留言反駁 wong 可能唔係香港人, 或可能係佢出左意外去唔到. 我覺得無謂再爭論呢 d points, 因為事實上香港人 book 完民宿唔出現但又唔預早通知的情況, 之前報紙已經講過幾次, 唔係只此一單. 我 post 呢段新聞最主要係希望大家以此為戒, 以後 book 左民宿但後來因為各種原因去唔到, 就早早通知民宿你唔會來, cancel 番個 booking!

[ 本帖最後由 阿聞 於 2014-8-1 11:18 AM 編輯 ]



針對香港人,必需先付款,再預定。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
以後"空講人"不接受預訂


[隱藏]
香港人有民主自由, 到唔到都係道德高地, 使理D蝗蟲既雜音


wong可能車禍入廠






引用:
原帖由 resort2 於 2014-7-31 04:54 PM 發表
以後"空講人"不接受預訂
如果真係咁, 就真係陀衰家.



禁大晒,做壞規矩


「WONG」就肯定佢係香港人? 計我話最多都係「鮮腥港人」


[隱藏]
Alex有感浪費食物之餘,替民宿主人不值,於是在facebook發帖,並認定「Wong」這姓王/黃的旅客必定是香港人

即係只係估估下



或者佢冚家坐車跌咗落山,所以電話都無個,唔好怪佢,佢都唔想






引用:
原帖由 sam0010 於 2014-7-31 05:03 PM 發表
Alex有感浪費食物之餘,替民宿主人不值,於是在facebook發帖,並認定「Wong」這姓王/黃的旅客必定是香港人

即係只係估估下
但感覺機會大,香港人鍾意用英文名字訂嘢,台灣人普遍比較有公德自律,而大陸不是wong是wang





[ 本帖最後由 yoshiaki818 於 2014-7-31 05:07 PM 使用http://i.discuss.com.hk/d/images/r10/iphoneD.jpg 編輯 ]



要自訂民宿, 即係自由行/自駕遊呢類啦. 可能有咩意外所以去唔到都唔出奇架喎. 如果未查清楚就罔下判斷, 就對事主同"香港人"好唔公平.


會唔會係「蝗」呀






[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]