• 瀏覽: 13,004
  • 回覆: 62
http://cablev.i-cable.com/video/?id=203815&lang=

劉慧卿:面就係人地俾,架就係自己丟!唔淨係主席丟架,而係成個財委會,令到我地面目無光。
吳亮星:梗係走啦,唔通仲嚮度食埋飯咩!係唔係急急腳走?咁唔通慢慢走咩!
署理行動處處長:我保持政治中立。(但係你自己有冇簽?)我保持政治中立。(即係有定冇呢?)我保持政治中立。
學聯秘書長:呢個係公民抗命,警方佢有證據,就即時落控,我地亦都願意去認罪。
停電住戶:冇電,相對變咗冇冷氣,冇電腦用,上唔到網,瞓唔到覺咪夜晚起幾次身去沖涼。

吳亮星真係幾好笑~佢唔只急急腳走, 係有幾個保安護送下急急腳走



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
睇標題仲以為講緊收肥佬黎錢單野






引用:
原帖由 牛二之星 於 2014-7-31 14:26 發表 http://cablev.i-cable.com/video/?id=203815&lang=劉慧卿:面就係人地俾,架就係自己丟!唔淨係主席丟架,而係成個財委會,令到我地面目無光。 吳亮星:梗係走啦,唔通仲嚮度食埋飯咩!係唔係急急腳走?咁唔通 ...
唔走同訓街去食飯。






[隱藏]
犯法野就係人地做,錢就係自己袋


乜唔係錢就人哋俾,例塞入自己袋咩!


片就係人哋畀,袋就係自己袋


引用:
原帖由 hoiwingn 於 2014-7-31 02:30 PM 發表
睇標題仲以為講緊收肥佬黎錢單野



http://n2.hk/d/images/r10/mobile.jpg
收肥佬黎錢係無上既光榮,點會面目無光



如果係講你D黨友 就俾個GOOD 點知....嚴人寬已 不知所謂  


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
禾淨係睇到經過化妝既羅霖仲好靚

[ 本帖最後由 TRruth 於 2014-7-31 02:41 PM 編輯 ]



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
收錢鑊嘢真係丟架十足,四方西瞓街卿,做乜咁鬧自己同你班同志?






劉慧卿:錢就係人地俾,我就係自己使............令到我地大家面目無光!


[隱藏]
不如講下收乞錢單野先啦好冇?






主題標籤 #劉慧卿
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]