• 瀏覽: 6,179
  • 回覆: 89
6大連鎖麵包店 逾半產品餡料不足
聖安娜空心包 窿大過乒乓波
http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20140520/18726168

百物騰貴,大型連鎖餅店繼被炮轟賣「空氣包」後,近期又有蠱惑「空心包」,巿民批評麵包餡料少得驚人,包心中空得層皮。《蘋果》隨機到七間著名麵包店購買20款有餡麵包,當中逾五成空心情況嚴重,記者再比較五間連鎖餅店的吞拿魚包及蜜汁叉燒包,聖安娜成「中空之王」,空心位置可放入一個乒乓波。
記者:陳嘉穎 周子惇 麥超億


近年不少巿民投訴連鎖餅店的麵包縮水,有市民稱今年復活節假期購買一個節日限定巧克力包,她掰開包皮一看,發現包心空洞,「8蚊買咗個空心嘅麵包……皮!」更有市民揶揄此乃「黑洞包」。另有網民在互聯網討論區張貼一張咬了一口的千島汁雞肉包照片,同樣出現空心,並怒斥:「乜麵粉好貴咩?簡直離晒譜,仲要賣成7蚊個。」

記者聯絡一位聲稱買到「空心包」的事主Vivian,她稱本月7日在炮台山聖安娜分店購買一個吞拿粟米蘑菇包作早餐,她一口咬下,發覺麵包內空洞無物,包底只黏着少量餡料。「望入去好似一個山洞咁樣,而呢度(餡料)只係一嚿石頭仔(般大小),入面完全係一個空心咁樣……當時我自己覺得,嘩,都幾過份喎!」她事後在聖安娜facebook官方網頁留言投訴,但不獲正面回應,揚言不再購買同類包款,以後只會購買無餡麵包。

真係呃得就呃呀 !



耶穌使人富足, 並不加上憂慮 !!!
你出你入, 耶和華要保護你, 從今時直到永遠 !!!
詩一二一篇八節
「乜麵粉好貴咩?」
講真無人叫你出去買
自己整囉
可能先發現物價原來真係好貴



有什麼好投訴?






"煎堆"會唔會比人投訴?
你買煎堆就得,我買空心包就唔得?






[隱藏]
好考工夫架
皮要夠薄
餡少得黎又要撐得住個包身扮大個



可以選擇不再去幫襯






引用:
原帖由 hkyahoohk 於 2014-5-20 08:44 AM 發表 "煎堆"會唔會比人投訴?你買煎堆就得,我買空心包就唔得?http://n2.hk/d/images/r10/mobile.jpg
咁邊到有實心煎堆買呢?






得個樣,裡面就……似國貨喎。






麵粉真好貴


[隱藏]
要求註明實用體積!


又系毒果系度老作, 信佢一成都死


唔係話你呃人,係冇良心。又加價又空心






引用:
原帖由 夢幻雞蟲 於 2014-5-20 09:00 AM 發表 又系毒果系度老作, 信佢一成都死
唔好見蘋果就插,落街買個便知道是真事,免得被人譏笑。






合乎國情,空心官員治下必然多空心野






[隱藏]
引用:
原帖由 一家團聚 於 2014-5-20 09:07 AM 發表 唔好見蘋果就插,落街買個便知道是真事,免得被人譏笑。
插果班高手駛咩食麵包,大把老細






鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]