• 瀏覽: 3,636
  • 回覆: 20
+3
有食客昨日(16日)與家人光顧大埔街市一間食店時,要求食店加工虎蝦,豈料上枱時虎蝦竟換成一般海蝦,職員敷衍回應,令事主極度不滿,在網上「公審」食店,事主向東網透露,指自己最後沒有食用海蝦,但食店依然收取加工費;同一時間食店負責人亦現身「反擊」,力證事件是無稽之談,雙方各執一詞。


事主透露當天以約$2000港元從海鮮檔購入3隻虎蝦及海蝦等到食店要求加工,但上枱時卻不見虎蝦,最初以為被其他配料覆蓋,因此以筷子翻開尋找,最後證實3隻虎蝦均不翼而飛,加上全部蝦頭無故消失、蝦肉黏殼,與市面的雪藏蝦極為相似,因此最後「食都冇食」。他坦言,食店有賠償$390港元虎蝦費用給他們,但並沒有退回$120港元加工費,所以依然是「蝕本」離場。

他續指,當天的受害者不止他們,鄰桌食客亦發現自備的海蝦數量比原來少10數隻,懷疑一斤半海蝦被「縮水」至一斤,於是向店方反映,豈料女店員回應:「你食完先講?」,食客因此與店員發生罵戰。對於事主得到賠償又上網「唱衰」食店,有人認為此舉並不妥當,他稱,本來不打算計較,惟離開之際店員發脾氣亂丟餐具,令他不滿,「為啖氣」才將事件公開。

不過食店負責人陳先生卻向東網記者道出事件另一版本,他指事發時,一位同事負責接待,當時客人的袋中只有一隻對方所指的大蝦。店員報價後,遂將海鮮拿到廚房加工。陳表示,當晚飯市較忙,客人多次催促上菜,更謂「你再唔嚟嘅話,我就唔畀錢㗎啦!」直至上菜時,客人便向他們投訴:「喂,碟蝦唔係咁樣,我嗰啲大蝦嚟㗎喎!」陳解釋,將蝦開邊蒸的時候,確會「縮水」,「網上面嗰啲虎蝦變海蝦,海蝦變蝦米呢啲,真係無稽之談。」

對於有網民指出食店有「偷龍轉鳳」前科,陳則回應指:「我唔敢否認有時候做嘢會有出錯,但我哋若然知道有出錯嘅話,我哋都會即刻去解決問題。」陳亦解釋當時人手短缺,他們又希望息事寧人,不想阻礙其他客人,「唔想喺咁大個場嘈嘈閉」,才會賠錢。他強調,店內並沒有海鮮存貨,「我哋淨係做來料加工、做小菜」,根本無材料「偷龍轉鳳」,「我唔知係行家中傷好,定係真係有咁樣嘅客人,我都覺得唔係一件光彩嘅事。」

其胞姐則表示,已向街市有關海鮮檔了解是否有該客人買海鮮時的片段,又謂「樓下(海鮮檔)都有咁講,嗰陣得返一隻(大蝦),所以特登問佢會唔會要埋嗰隻。」她又形容這次上了一課,不應當場賠錢。為保食店聲譽,他們已到警署備案。「警察都提返我哋,以後處理海鮮前,都係影張相先」,以免引起不必要誤會。警方發言人表示,事件暫列作糾紛處理,無人被捕。

新聞來源連結:

http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20180617/bkn-20180617181638432-0617_00822_001.html



網民熱話:自攜虎蝦食店加工 偷龍轉鳳變縮水海蝦?

http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/ ... 0617_00822_001.html




父親節加上連續多日假期,不少人都會一家出外食飯慶祝,但遇上食店疑似「詐騙」,隨時換來一肚氣?昨日(16日)事主與家人光顧大埔街市一間食店,並自備海鮮到食店要求代為加工,豈料上枱時虎蝦竟換成一般海蝦,事主追問時,食店職員只回應﹕「蝦蒸過會縮水」,令事主極度不滿,並將不快事在網上申訴,食店負責人事後在網上反擊,指當日只收到一隻虎蝦,其餘均為一般海蝦,根本不存在「偷龍轉鳳」。

「買虎蝦去加工,竟然求其拎碟普通海蝦畀我!」事主一家人光顧大埔街市熟食中心的食店,並自備海鮮請食店加工,準備大快朵頤,豈料上枱時,事主竟發現原來手掌般大的虎蝦大為縮水,變成一般海蝦,懷疑價值逾200港元一斤的虎蝦被「偷龍轉鳳」,於是向店員追問,惟對方僅回應:「蝦蒸過會縮水」,事主直斥:「當啲客係白癡!」

「老實講,真係當人白癡嘅咩?一隻虎蝦屈人成碟。」一名自稱該食店負責人的男子發文回應事主指控。他指,事主當時只交出一隻虎蝦請他們加工,其他均是一般海蝦,所以「出品」才會與一般海蝦無異。他又指,當時正值晚上繁忙時間,人手不足加上事主主動提出賠錢,所以才答應賠償$390港元給對方了事。

l如果虎蝦煮完之後可以變咗做中蝦咁嘅大細,真係又長知識了!



「本土食店前線食客」偷呃拐劫淫毒姦騙假傻賤貪嫖殺搶總有一瓣中!!!
引用:
原帖由 jfave3737 於 2018-6-18 08:42 AM 發表
有食客昨日(16日)與家人光顧大埔街市一間食店時,要求食店加工虎蝦,豈料上枱時虎蝦竟換成一般海蝦,職員敷衍回應,令事主極度不滿,在網上「公審」食店,事主向東網透露,指自己最後沒有食用海蝦,但食店依然收取加工費;同一時間食店負責人亦現身「反擊」,力證事件是無稽之談,雙方各執一詞。
8420404 8420405

事主透露當天以約$2000港元從海鮮檔購入3隻虎蝦及海蝦等到食店要求加工,但上枱時卻 ...



各執一詞,不如咁啦...
叫雙方出來發毒誓。
邊個講大話死全家。



[隱藏]
信呢兩個人渣就正白癡


邊有可能縮到甘細,真係當人傻既先講得出


各有各講唔知邊個先真, 但無錯真係唔好賠錢了事, 一賠錢就所有人都當知道真相
警察講得岩有相有真相, 再唔係以後食店唔接來料加工, 少做少錯無爭拗至係生意之道



民事或刑事。


無片無真相
我邊個都唔信



[隱藏]
引用:
原帖由 x201191 於 2018-6-18 11:01 AM 發表
信呢兩個人渣就正白癡
x2 支持



事主透露當天以約$2000港元從海鮮檔購入3隻虎蝦及海蝦等到食店要求加工

同尋日講[成袋虎蝦] 又唔同
究竟乜蝦,幾多,冇相?店東無單註明?
繼續冇結論



咁有道理都肯賠錢一定係開善堂


到底虎蝦1隻定3隻?
最後上枱1隻都無?
搞清呢到就知邊個大話D



以後雙方都影相最穩陣,影相咁容易都唔做就笨


[隱藏]
2000咁L貴,張相似一斤多少少,一隻定三隻虎蝦先?
無做過一定唔會賠



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]