• 瀏覽: 7,974
  • 回覆: 20
  • 追帖: 1
  • 分享: 1
引用:
原帖由 豬屎老公 於 2018-5-15 02:14 PM 發表
數萬巴勒斯坦人遭以軍實彈射擊 狙擊手射殺多人 美稱以殺人正當
看看新聞Knews 2018-05-15 08:22
核心提示:選在以色列獨立70周年紀念日,在巴勒斯坦人的激烈抗議和多個國家的譴責聲中,美國駐以色列新使館當地時間14號正式在耶路撒冷開館。以色列總理內塔...

選在以色列獨立70周年紀念日,在巴勒斯坦人的激烈抗議和多個國家的譴責聲中,美國駐以色列新使館當地時間14號正式在耶路撒冷開館 ...
黃c,泛民,人權組織,記協,教協等是吾會理會, 吾會搞遊行, 燭光晚會, 更加吾會包圍美國大使館等聲討美國及以色列!!!



引用:
原帖由 kingchan75 於 2018-5-16 05:11 PM 發表

黃c,泛民,人權組織,記協,教協等是吾會理會, 吾會搞遊行, 燭光晚會, 更加吾會包圍美國大使館等聲討美國及以色列!!!
建制真係要諗諗,還要誠邀香港泛民派,記協,教協,人權組織等一起搞大他!咁樣會處於道德高點,可以加分不少!!!



真係妖你老尾, 意式裂.....


美帝殺人有乜問題?當年幾百萭日本仔都係甘殺喇,有冇見到日本人吾滿意先?


[隱藏]
冇問題,美國認定=ios認証,莫講畜牲,911自編自導自演,美國人一樣要死,為的是要認定伊拉克有大殺傷力武器。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]