• 瀏覽: 624
  • 回覆: 7
+3
4名持有「行街紙」的免遣返聲請人士,被控違反入境條例在港工作,在沙田裁判法院,判監禁15至22個月2星期。

其中一人是岡比亞籍男子,被捕時正在旺角一個排檔整理貨物及鐵枝。其餘3人是印度籍男子,分別在屯門一座工業大廈及中環一間商店被捕,被捕時分別在搬貨及賣毛巾。


理解各國保障居民就業生計,必需阻非法勞工;
但健全的不工作申綜緩,政府任其騙取,
而一個工作的人(非法)竟被判牢22個月, 真係頭暈



WE ARE THE 99%
加拿大男子娶25妻生145娃,向政府申綜10年,最終因重婚罪被判刑5年

加拿大男子61歲溫斯頓·布萊克摩爾(Winston Blackmore),原是「基本教義派耶穌基督末世聖徒教會」的首領,該組織一直主張一夫多妻,10前開始用145子女申綜,結果被告重婚,官司10年最終被判刑5年






有時候法律真係好矛盾

''
引用:
原帖由 HeroPeter 於 2017-10-24 05:58 AM 發表
4名持有「行街紙」的免遣返聲請人士,被控違反入境條例在港工作,在沙田裁判法院,判監禁15至22個月2星期。

其中一人是岡比亞籍男子,被捕時正在旺角一個排檔整理貨物及鐵枝。其餘3人是印度籍男子,分別在屯門一座 ...



哦,D難民就有政府救濟,有ngo幫忙,唔使撈有錢攞。依家仲搶香港人嘅工作。咁柒仆街嘅事都有人可憐佢地?
林鄭裝修就俾黃+獨批評話應該用幫窮人裝修錢。黃+獨狗L點解唔要求全部遣返難民,將養難民嘅錢優先發放俾香港人。



[隱藏]
捉了入去餓唔死。 政府養


天竺咁民主,點解要來"不民主"的城邦?


政府包養好過做


踢走佢地啦


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]