• 瀏覽: 443
  • 回覆: 2
+3



堅定地尋找自我
























中文大學舉行本科入學資訊日,吸引大批高中學生及家長參加,校園人頭湧湧。各大學早前陸續發生民主牆及港獨宣傳品風波,中大更因一面「香港獨立」橫額令一批校外人士踩入中大與學生爆發衝突,有前來參觀的高中生坦言擔心言論自由被打壓。

讀中六的鄧同學認為事件反映言論、學術自由或收窄,他對此感無奈,但認為不影響自己的升學選擇,反而更嚮往升讀大學後,接觸到不同思想帶來衝擊,「大學,大家都話係畀你建立自己思想嘅地方,如果我第時真係畀呢啲想法影響到,都係一個尋找自我嘅過程,都唔係壞事。」鄧同學稱目標是考入中大、港大或科大的商科課程。

讀中五的蔡同學亦有志入讀中大學生物醫學工程課程,她笑言中大校園「好大、風景好靚,覺得平時喺度返學,應該少啲遊客」,又認為校園是讀書地方,清靜些比較好。問及校園港獨宣傳品風波,她坦言不會影響入學選擇,「(支持港獨)係某部分人,唔係全部,我想讀中大係因為我想讀書,唔可以以偏概全,要理性啲。」

有意了解中大醫學院及護理學課程的中五學生鄺同學亦表示,有留意大學港獨風波,「言論自由其實都窄咗,我自己覺得,但讀書嗰方面係兩回事,所以(入學興趣)唔會太大影響。」

新聞來源連結:
http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/news/20171021/57359007



繼續港獨路


一睇標題
就可以肯定
又係唯恐社會不亂「毒果」既報導
無謂浪費時間 click 條毒 link ...   



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]