• 瀏覽: 13,067
  • 回覆: 114
  • 追帖: 1
  • 分享: 1
+6
引用:
原帖由 amx_011 於 2017-10-7 10:31 AM 發表


我冇老屈也冇轉移視線. 你要講憲法/法律. 世界上咁多國家.
點解你要講個幾乎搵唔到資料, 實際上並未立國的乜野『天一國』?
更何況. 你都話係時政版. 咁聖經又同時政有乜關係?
難道你想搞政教合一嗎?那種古 ...
宗教與政治本來就有連帶關係,即使耶穌在聖經裡都教我們不要向權貴們的淫威屈服。
我講緊的是法律/憲法條例,sanctuary天一國憲法是以美國法作基礙,點解唔可以以美國法例作例子解釋呢?
同社會/法律有關的事情點會同時政冇關?
聖經裡耶穌說要在現實世界建立天國,天國不只是在天上,而是實實在在的在地上。
你又唔熟憲法/法律條例,又唔熟聖經,何必盲反呢?



引用:
原帖由 taidy2 於 2017-10-5 10:16 AM 發表
如果民主或是投票可以解決一切問題,咁要軍隊來做乜?
美國佬的民主靠的是全世界最強的武力。
加泰永遠都獨立唔到。
如果投票就可以獨立,咁下次投票唔想獨立,係咪又痴返住西班牙?
獨立從來不是自己説了算,要其他持份者都支持先得



香港班港獨無勇無謀, 除了噓國歌, 欺負自己學校, 還懂甚麼, 憑甚麼本領爭取獨立!!!
世上再無新大陸可供開發, 一方之得(獨立)必然是另一方之失(統一), 統獨之爭必然係生死相搏!!!
大部份國家由多個種族/群體組成, 如果一個族群就有權成立一個國家, 世界勢必大亂, 所以其他國家無可能支持加泰獨立!!!



引用:
原帖由 watergame 於 2017-10-7 02:25 PM 發表

宗教與政治本來就有連帶關係,即使耶穌在聖經裡都教我們不要向權貴們的淫威屈服。
我講緊的是法律/憲法條例,sanctuary天一國憲法是以美國法作基礙,點解唔可以以美國法例作例子解釋呢?
同社會/法律有關的事情點會同 ...
呢度係香港呀,你想將美國法例代入黎香港?要唔要跟美國一樣,放寬槍管,比班港獨友買d軍伙呀,仲講到去耶穌添,要唔要法官判案時翻開本聖經判案呀,你現實d啦,香港有自己嘅法例,唔須要用美國法例來解釋香港嘅事,亦無可能.



[隱藏]
引用:
原帖由 watergame 於 2017-10-5 09:52 PM 發表

聖經啟示錄第6章的紅馬就是指共慘黨,白馬是現在由索羅斯控制的歐盟撒但教勢力,綠馬是E斯蘭教文化,黑馬是世界各國類似CIA功能的暗殺勢力。
呢四匹馬嘅代表意思,後人基本上可以隨意發揮利用,得啖笑.

[ 本帖最後由 absdorfhq 於 2017-10-8 12:04 AM 編輯 ]



係西歐歷史變革動亂多過食生菜
好少事

分久必合 合久必分



自認係先知
實情係無知



期待...


對九龍人都係鼓舞,KOWLOON is not Hong Kong


[隱藏]
引用:
原帖由 小稀 於 2017-10-6 09:04 AM 發表
我見至西班牙警察係咁打選民,
樓主, 點樣藉得鼓舞?
佢地可能覺得:俾民主自由既警察打,就算被打都係心甜既。



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]