• 瀏覽: 27,351
  • 回覆: 430
  • 分享: 7
+31
接受唔一定要擁護
反對唔一定要推翻

黃絲跳唔出自己既框框



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
係討論區俾禁止發言是討論區最強暴力吧


引用:
原帖由 hkg1842 於 2017-7-28 10:44 PM 發表
"槍桿子裏出政權"是暴力

接受"槍桿子裏出政權"即是接受暴力,又何來“市民反對一切暴力”呢!

你說了二十幾版,其實只有一個結論, 就是市民和你都接受 最高暴力, 但反對最原始暴力。 就 ...
黃絲非常趣緻

「幾乎所有政權都係經暴力產生,咁係咪都要用暴力去推翻?然後他人又再用暴力推翻,生生不息,係咪就好有意義?

用暴力去打倒暴力,係反智。用暴力但打唔倒暴力,係更反智兼不自量力。」



[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 hkg1842 於 2017-7-28 11:52 PM 發表


你D前設都錯,怪不得只能無限loop, 自言自語!

不如你列舉一下近十年世界各地用暴力產生嘅政權, 看看它們是否佔地球所有政權嘅大多數。

你不斷語無倫次就是因爲用了錯誤的假設作爲前提!: ...
黃絲非常趣緻
黃絲想用暴力奪權,然後話自己既政權係由和平產生

[ 本帖最後由 lckis 於 2017-7-29 07:42 AM 編輯 ]



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 hkg1842 於 2017-7-29 06:58 PM 發表


點啊,又吾識答啊,又無限loop?

不過,大家可以肯定,如果 廢青暴力奪權成功的話,你就會欣然接受他們使用的暴力,對嗎?
任何人如果暴力奪權成功,又能管治好社會,民眾的確會接受呢個政權,但民眾仍然係反對暴力既,因為民眾係想有和平既生活



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
對於政權,大眾市民會選擇接受現實。

回歸前,市民都接受英國嘅政權,係咪代表市民都歌頌鴉片戰爭,讚美日不落帝國暴力侵略,並贊成暴力?當然唔係。

接受唔一定要擁護,反對唔一定要推翻。但反對派嘅思維係,難以擁護,就要推翻。



真心反對暴力嘅黃絲犯民,寥寥可數


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]