• 瀏覽: 2,894
  • 回覆: 23
保外等死。


引用:
原帖由 maoleitau 於 2017-6-28 11:41 AM 發表
我係老共會送佢出國, 基本係無得醫, 而且一枝標靶藥你估平 ? 你咪醫lor, 係你老美嘥藥費, 你要做好人, 你咪做lor
送個人出去?!!
美國生物醫藥科技咩level先?
睇過奧運都知美國標準
即係世界最高標準啦!
專門針對中國人嘅病毒都有呀
條屍咪盞俾鬼佬用嚟作文章!

前排朝鮮善意放個學生間諜,
(唔放…話心臟病…火化都得啦)
本來生歐歐…玩幾日咪整死埋
結果咪又係俾鬼佬利用嚟
制造輿論……

前車之鑑………唔好咁笨。

況且…鬼佬千祈咪信!!!



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
who fxcking care 劉曉波??
30年前咩?!



[隱藏]
引用:
原帖由 maoleitau 於 2017-6-28 10:48 AM 發表
根本香港大把人連08憲章睇都未睇過就發表意見, 當中內容我係咁意睇左一下, 發覺好炒西方鼓吹個一套, 話要玩三權分立, 而完全唔睇其它國家既教訓. 其中第十一點關於言論自由好有問題, 當中建議可以發表鼓吹顛覆國家政 ...
我也作過一點研究,基本上他們是寫了一堆阿媽係女人的東西(如應享有什麼什麼自由、保障什麼什麼權利等),再用它們去包裝了一些細節,明確去挑動可以翻轉國家的石頭,就像港英政府在香港回歸前掃除抗爭的絆腳石一樣。舉一些簡單的例子:
引用:
11. 言論自由:落實言論自由、出版自由和學術自由,保障公民的知情權和監督權。制訂《新聞法》和《出版法》,開放報禁,廢除現行《刑法》中的“煽動顛覆國家政權罪”條款,杜絕以言治罪。
- 跟香港回歸前很相似,就是要解禁,讓某類媒體發芽,亦讓某些組織與人士可肆意宣揚其理念。
引用:
12. 宗教自由:保障宗教自由與信仰自由,實行政教分離,宗教信仰活動不受政府干預。審查並撤銷限制或剝奪公民宗教自由的行政法規、行政規章和地方性法規;禁止以行政立法管理宗教活動。廢除宗教團體(包括宗教活動場所)必經登記始獲合法地位的事先許可制度,代之以無須任何審查的備案制。
- 讓尖咀天星碼頭附近長期擺檔的一些「宗教」組織可以明正言順做他們認為可以做的事。

的確,香港很多朋友對劉或08憲章的認知是很片面的,因為大眾媒體一般都好簡單咁用幾個詞去報導呢件事,包括「諾貝爾和平獎得主」、「六四異見人士」、「改革國家問題的一些意見」,然後就引導去國家如何處理這樣的一個人,這樣的關聯很容易就造出片面的印象。想想看,十年來的報導是否如此?



另外,補充少少資料,劉被補前是網刊 "民主中國" 的主編,而 "民主中國" 就係已公開的其中一間美國 NED 資助的中國媒體。

再另外花邊一點, 我試過在三個 search engine (Gxxgle, Yahxx, Bxxg) 試過用「零」字去做快速索引(即係打一個字佢就出D關聯詞讓你選), 結果有 CIA 背景的那一個 engine 第一個關聯詞就是「08獻張」, 而其餘兩個 engine 出了大致相同的一堆關聯詞, 但就沒有「08獻張」。這是其中一個經典的宣傳技兩。



再花邊一點,劉在被捕後,其實仍然收取 NED 給予的月薪。

以上這些資料目的只是讓大家對這事情多一點認知,可以再宏觀一點看整件事。



要知道,放佢都有好大風險的, 如果佢唔喺最近一兩個月掛, 咁中共就非常沒有顏面了。


如果劉曉波病情屬實,保外就醫是最適當安排。至於魏京生、王丹可以出國只反映當時政治氛圍和中國國力。政治改革唔係講玩,要睇路、量力。


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]