• 瀏覽: 16,684
  • 回覆: 82
  • 追帖: 1
  • 分享: 2
+7
引用:
原帖由 正字 於 2017-7-15 02:13 AM 發表


呢個係中國人既悲哀. 根由都係因為人民賤格, 從來無法有效出到好官所至. 所以現會有千年以黎既悲慘歷史. 再唔反省, 歷史只會重演.

除咗大獨者時代, 有怎樣既人民, 就會有怎樣既官, 有怎樣既官才會有怎樣 ...
除非你嘅祖先
從來都冇承認過係中國人
否則我會極度鄙視你



一隻狗話人畜性不如


陶傑生咁過獎呀!不過可惜陶傑生不是民意代表,所以佢的說話最多只可以代表他自己,亦即是佢係話緊自己禽獸不如。
咁我就自認禽獸啦,例如有美女挨埋黎,唔通要好刻意做作咁避開?有靚女向我眨眼,咁梗係要眨眼還擊!佢話攰需要休息,咁一定搵最近可以租到房休息的地方俾佢。當然也要照顧佢整晚的需要。
有食唔食,罪大惡極呀!



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
引用:
原帖由 星海揚帆 於 2017-5-11 08:42 AM 發表



佢無DNA
淨得RNA
嗯,科普一下,祇有rna嘅生物祇有病毒,而病毒有嘅祇有rna+蛋白質,有嘅就真係祇有蛋白質(冠狀病毒)

嗯,陶傑=病毒



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
用火燒L死條厠紙人!! 叫雞又唔敢認!


引用:
原帖由 亞洲大人 於 2017-9-12 11:31 PM 發表
用火燒L死條厠紙人!! 叫雞又唔敢認!
通商寬衣



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]