• 瀏覽: 1,061
提削監獄膳食開支 長毛同囚犯有仇?
      
Executive日記 - KellyChu2017-04-25

  非建制派議員針對財政預算案打拉布戰,近年不斷上演,真係悶親人,今年財政預算案又開始交畀議員審議同提修訂,非建制派議員提咗七百幾項,立會主席梁君彥就形容不少修正案瑣屑無聊,咁Kelly了解吓,發現長毛梁國雄(見圖)提嘅修正案,不少都好「騎呢」,有一條竟要求削減在囚人士嘅膳食開支,唔通坐監就唔畀食飯,嘩!有冇搞錯!長毛自己曾經坐過監,點解要咁對囚犯。另外長毛仲要求削減立法會X光機和金屬探測器的維修保養費用全年預算開支,唔通佢想立法降低保安措施?

   Kelly問長毛提出減囚犯膳食開支,係咪同在囚人士有仇?佢就否認,話議員權力只可以削減政府開支而唔可以要求加,所以想透過提修訂,引起大家關注同討論囚犯喺獄中嘅待遇喎。小妹問佢如果下次再入獄怕唔怕囚犯嬲豬,佢就話囚犯先唔會咁蠢喎。

Kelly Chu



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]