• 瀏覽: 1,148
  • 回覆: 5
我估到未來既變化係點

頭果幾年就okok不錯不失,之後幾年就慢慢降,甚至急降

比啲外國人睇:嘩,原來香港學生成績咁差

做人唔好咁理想主義

1來無論考得好唔好都唔會影響到學生升中升大學

唔通你想住係新界某小學生成績好會偏佢入讀名校拉沙書院咩?新界果間就有!

2來如果啲人好似我咁想通左就會有大量香港學生唔考或求其考,出到黎條數未樣衰仲害死自己



現在學生成績差,是因為中文不是母語教學,用普通話,明明思想用廣東話,上課又要改用普通話,思想混亂,又中又普,無所適從。
第二,是英文差,因為要花時間應付普通話,自然少了時間溫英文,有的中中,以前要老師要求專有名詞要加學英文。自從硬性規定中中就是中中,除英文堂以外,不准用英文,學生英文成績就一落千丈。
然後,教育局又推卸責任,說學生英文差,是因為老師不合基準。
本來,老師的主要責任,並非是show quali,而是引起學習動機,引導學生自行學習,五、六十年代,教育未普及,八、九十年代,確有些好老師,在現代人眼中,確未夠班,但他們經驗豐富,懂得教學之法,已培育了無數人才。
一個基準試,震走了一大批懂得教好學生的好老師,換了一大批有學歷但無經驗的新人,大批新人同時上埸,結果...



你唔洗呢個時候講真理

係你地諗住用考試做自己政績既時候已經預左有風險

後年今日既新聞頭條:9成tsa學生唔合格

到時又死

本人係讀學校出生,我古之前話過度操練既學校都只係少數,而家絕大部份學校都係得過且過,簡稱呼衍了事

因為:行惡無近刑,行善無近榮

之後社會又唔明,明明日操夜操,點解出來成績咁差

我講唔係學生利益,而係全香港既利益

好快香港教育程度會差過大陸



我都唔差在講

提出果班人遲早要背禍

呢個係未要問責制中



[隱藏]
引用:
原帖由 獨食者 於 2017-4-25 01:12 PM 發表
我都唔差在講

提出果班人遲早要背禍

呢個係未要問責制中
教育局官員怎會揹鍋,他們一定會說:是學校管理出問題,每校炒幾個老師,主任,校長,就可提升水平。

教育局已經不只一次卸鑊,想入教育局做的人,interiew時要留意自己說話,如何可以體面地推卸責任,才可以有機會入教育局。



引用:
原帖由 tetrazolium 於 2017-4-25 01:32 PM 發表


教育局官員怎會揹鍋,他們一定會說:是學校管理出問題,每校炒幾個老師,主任,校長,就可提升水平。

教育局已經不只一次卸鑊,想入教育局做的人,interiew時要留意自己說話,如何可以體面地推卸責任,才可以 ...
我要快啲申請個大彎區居民戶籍之後張我啲後代送上去



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]