• 瀏覽: 1,047
  • 回覆: 7
為何回歸之后北京則始終無法在香港社會建立起管治權威?由于歷史的因緣造成的「恐共」、「拒共」心理,使得香港社會並未完全接受中國的主體政治秩序。
在回歸之前,由于香港社會習慣性對內地妖魔化的心理和殖民地政府長期的「拒共」宣傳,使得香港的輿論環境發生了極大的扭曲。
香港社會卻始終沉迷在其令人驕傲的過去無法自拔,始終拒絕認識到中國內地日新月異的發展和變化。
中央政府也應在觀念上改變把香港視為「敵占區」的慣性思維,把中央在港的各方面協調工作正常化,這也有利于中央在港主權和治權的落實。

[ 本帖最後由 美美熊子 於 2017-3-27 03:02 PM 編輯 ]



引用:
原帖由 美美熊子 於 2017-2-25 01:01 PM 發表
呢次特首選舉,多得我哋民主派嘅大多數選委團結,對抗中央干預同埋西環操控,令到薯片夠票入咗閘。我哋一定要繼續集中票源撐薯片,捧自己友做特首,踢走中共欽點嘅CY2.0。

宜家有D民主派選委睇 ...
憑你可以



曽俊華咪又係建制!仲要是好建制ge建制!開到口要23條立法!


犯民推佢入閘!
佢當選時,就要還債!
犯民會放過這個機會?



[隱藏]
引用:
原帖由 美美熊子 於 2017-2-25 01:01 PM 發表
呢次特首選舉,多得我哋民主派的大多數選委團結,對抗中央干預同埋西環操控,令到薯片夠票入咗閘。我哋一定要繼續集中票源撐薯片,捧自己友做特首,踢走中共欽點的CY2.0。

宜家有D民主派選委睇 ...
如果過左 831,你講集中票源係啱,但泛民為左自己私心,將我地投票權攞走,請問你要集中乜野票源呢?



我當真係選中薯片但中央唔批

股市樓市係唔係會跌一半啊?

太好喇
選薯片



泛民比票任何人,真係無意思, 一定要自己派人出選


引用:
原帖由 馬英十 於 2017-2-25 05:15 PM 發表
我當真係選中薯片但中央唔批

股市樓市係唔係會跌一半啊?

太好喇
選薯片
點解股市樓市會跌一半,唔 appoint 嘛 CY 繼續做囉,一個行政官,又唔會引發戰爭,點叫股市樓市跌一半



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]