• 瀏覽: 74,120
  • 回覆: 776
  • 追帖: 3
  • 分享: 6
+39






撐警萬人大會晚上7時舉行,不少現役及退休警員到場參加。有參與集會的退休警黎先生認為判決不公,指年輕人襲警只輕判守行為,七警只是「打兩搥、踢幾腳」,卻被重判兩年。

黎不諱言:「好似以前我哋咁,個個都坐監啦,執行職務打人,梗有身體接觸架啦!」他更以黑社會作比喻:「古惑仔斬人,都只係搵一個人祭旗,無可能7個人一齊坐監囉!」

咁你地今次用幾多人去斬人先..........

比你d屋企人我打兩槌、踢幾腳la



短片

新聞來源連結:
http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/news/20170222/56340337

[ 本帖最後由 pkpc 於 2017-2-22 09:39 PM 編輯 ]



警隊 大家要團結,  
勿中毒果打手挑撥離間計 !



附件

支持警察.jpg(56.38 KB)

2017-2-22 21:36

支持警察.jpg

咁咪姐係話自己班警察廢  拉得一個人


加油 警察們


[隱藏]
這等於說警察和黑社會沒分別

自己抹黑自己,正白X

[ 本帖最後由 hoikittsang 於 2017-2-22 09:42 PM 編輯 ]



黑警曬馬 , 與黑社會無異 , 香港警察可恥
黑警曬馬 , 與黑社會無異 , 香港警察可恥
黑警曬馬 , 與黑社會無異 , 香港警察可恥
黑警曬馬 , 與黑社會無異 , 香港警察可恥



送人上神枱 純粹搵人祭旗 可恥


呢尐咪就係黑警囉!
7個人打人, 搵一個人坐監祭旗? 呢尐咩道理?

黑警, 你老婆同個女比7個人輪姦, 而你又被7個人雞姦, 係咪捉哂七個犯人, 都只搵一個祭旗?

咁以後真係唔駛怕集體犯案, 反正都係搵一個人祭旗.

戇鳩, 真係無極限.

[ 本帖最後由 samsampigpig 於 2017-2-22 09:49 PM 編輯 ]



黑社會之所以唔會個個判有罪,皆因無証人頂證,所以差佬會游說其中無咁大罪既轉做汚點証人,所以黑社會犯法唔係個個判罪。

但今次差佬打人因為個個唔認罪,無打人個幾個高級差佬也沒有轉做汚點証人頂死同撩,所以法官依例每個人都要起訴。

[ 本帖最後由 插旗2 於 2017-2-22 09:57 PM 編輯 ]



[隱藏]
引用:
原帖由 hoikittsang 於 2017-2-22 09:41 PM 發表
這等於說警察和黑社會沒分別

自己抹黑自己,正白X
不用適當的暴力,是制止不了暴徒、壞人。所有美國動漫英雄有版你睇,個個都使用暴力!

另一種是用愛心對待壞人,就如耶穌,最後被釘死!



佢真係形容錯左,佢應該話:
曾健超,邊個俾錢你,去針對某個人或幾個人,你要淋尿侮辱,你咪去淋果一個或幾個人囉,做乜要無緣無故淋D伙記,你打份工,佢地又係打份工,你就食大茶飯,佢地就捱份牛工,重要成日對住D躝癱,不過講真,佢地真係寧願對住D躝癱都好過對住你地呢班高學歷,起碼D躝癱都重有D人性,有D係環境逼,但都重肯聽人話。
你有阿媽生,佢地都係有阿媽生㗎,你不是做得咁過份,搞到佛都有火,佢地都唔會咁對你。



香港警察很垃圾


黑狗集結!意圖反撲!港民意堅!誓保法治!


[隱藏]
又係呢份報紙


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]