• 瀏覽: 1,859
  • 回覆: 4
  • 追帖: 1
真係太多字打,新年流流仲要出貼,好彩阿媽諒解,女人理解,阿仔想解,個女冇解情況之下才出此下貼。
其實想問大家,典解今天有F22加35加Zumwalt加B2加加加………咁多stealth戰機,仲要出部左燃住地球兼用一部八十年代設計嘅戰機去服役?
首先我地先要知道香港警察行事作風有兩様嘢去打擊罪犯,第一係放蛇,第二係臥底……………可能我食懵咗,牛頭唔搭馬咀,不過香港警察行動部署同EA18和F35係同一功效但就有別……
放蛇做法係設局引發犯罪份子被設入局(被動),而臥底係進入制導(主動)打擊犯罪份子
所有stealth(隱形) 設計係(被動)屬於防止被雷達發現及追蹤。而EA18係智障型(以電子干擾令對方智能系統與識別功能產生障礙)主動型。
待續

[ 本帖最後由 yoyomamms 於 2017-3-22 01:14 AM http://i.discuss.com.hk/d/images/r10/androidD.jpg 編輯 ]



電戰機並非毫無用途

首先你得明白
現代戰爭是整個系統之間的對抗
並非平台與平台之間的對抗(如戰機對戰機)
單以兩架戰機空戰
兩邊的系統便已包括戰機本身
戰機攜帶的導彈
戰機後面的支援(如預警機)
以至通信衛星
等等
電戰機是整個系統其中一個組成部分

舉個例
兩架戰機空中相遇
不過一架有電戰機支援
另一架沒有
在重要關頭
電戰機對敵方戰機進行干擾
使其雷達忽然出現數十個目標
分不清真假
就算這個現象只持續數分鐘
已足夠給予己方戰機一個壓倒性優勢



電戰勁的話,真係有用過勁戰機。


其實美軍不嬲都知道匿蹤戰機F35在某環境是可以被發現,就算連最普通民航雷達都可以局部地偵測出F35行踨。 之後美軍決定一個政策,就係F35確要有單獨進入敵人覆地去處理任務既能力,但同時亦可以有安全回航嘅能力。
只不過現今日科技仲未可以令F35有咁嘅能力,所以ea18就要補救F35不足,而且匿蹤戰機只係美軍—條新發展路線,其他戰機唔會淘汰,未來十年要訓練佢可肩負起匿蹤,干擾,全面嘅工作至為完美嘅4代半機。
美國知道中國有匿蹤技術時,就算中國點落後也好,但始終是一個有價值同需要行嘅軍備路線,才令美軍似熱鍋的螞蟻,亦有似流行性感冒跡象(死唔去,不過好辛苦)。
F35最早期係研究用作打擊俄S400之用(真係有用的),但因對中國軍備失誤判斷,所以F35設計應該對中國完全冇防範,亦有好大機會有軍備應對缺陷,所以我推理下一代軍備競賽,世界會以中國發明武器納入研究對象,而真正出現白熱化軍事階段就應該由第六代開始……(始終共產主義同資本主義跟民族類別呢個戰真係永無止境鬥爭)。


註:民族類別就代表一個民族所發出的文化可唔可以喺地球上面行駛或駕御,並非種族歧視。

待續!



[隱藏]
今次亞洲出現F35,電子戰部隊,好大可能深入朝鮮打擊之用,因為F35是由電子戰機作掩護之用而進行深處近戰攻擊會收功效( 當你發現35攻擊時候你已經冇時間去作反擊),就算獵不盡整個朝鮮,只須將三八線縮小亦有利,海軍亦制衡中國海軍威脅,美韓曰陸軍以空軍海軍導彈作推進……………失三八,美勝。


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]