• 瀏覽: 866
  • 回覆: 6
  • 追帖: 1
  • 分享: 1
梁游抱著「三無精神」:無知、無辱、無賴,勇往直前?真係要到車毀人亡才覺醒?


http://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20170120/00184_008.html

政壇小學雞游蕙禎及梁頌恆上訴至終院申請被拒,兩隻小學雞一再丟人現眼卻仍堅持「三無精神」:無知、無辱、無賴。兩人自宣誓司法覆核案以來一直敗訴,累計負債已逾千萬元。游小學雞就話同政府打官司要識「調節」,既冇任何新理據又廢噏乜鬼調節?而梁頌恆一時話敗訴「就是戰爭的開始」;一時話「戰爭將會在終審法院發生」。如此語無倫次,已發高燒至壞腦呢喃不清境地!

冇錯,上訴到終院或上訴到玉皇大帝係佢哋嘅權利,問題係欠落成身官司債,又話要眾籌五百萬元去繼續打官司,你真係當香港人「錢多人傻速捐」?你兩隻過街老鼠欠落立法會百多萬元嘅議員酬金以及預支營運資金,唔該唔好側側膊,速速回水才繼續你哋冇槍又無子彈嘅「戰爭」吧!

事實是上訴庭拒絕游梁上訴許可嘅判詞再清楚不過:人大釋法對本港法院有約束力;本港奉行「普通法」原則;不能漠視人大釋法權;部分觀點站不住腳。上訴庭已經權衡各方理據,既然冇新觀點,去到終審法院又如何?睇怕又係輸到四腳朝天!游梁二人擺到明輸打贏要,勢將「三無精神」再發揮到「無恥乃為賤」、「無德乃為孤」,最終破產了事!

兩隻小學雞恃着有的是青春?然而,青春哪堪攞來如此作賤?《圍爐夜話》有一則說,「天雖好生,亦難救求死之人;人能造福,即可邀悔禍之天。」上天雖有好生之德,但是一個人若冥頑不靈,眼看前面是懸崖仍要向前衝,粉身碎骨就會是他的結局!同理,如果一個人自甘墮落,就是滿世界都是正人君子,也難以改變他的人生道路。古人說:救寒莫如重裘,止謗莫如自修。明白嗎?要防止寒冷,沒有比穿上厚皮衣更有效;要止息謗言,沒有比修養自己的德行更好的了。既然冇槍冇子彈仍好戰,戰爭的開始,青春只會變炮灰,何必逆上天好生之德?



幾打得………


浪費時間……


兩條小學雞係香港班廢柴既寫照,做事永遠唔諗後果,出左事就只係識得賴!


[隱藏]
垃圾會到現在都無具體追數行動?筆數凍過水。還錢呀!小學雞!


引用:
原帖由 Kawaioba 於 2017-1-20 09:06 AM 發表

給好戰小學雞的忠告

...
no need 忠告



好快多四件陪佢地


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]