• 瀏覽: 907
  • 回覆: 8
班漢奸成日想奪權。實行花園道指派余若薇奪權做特首任務。

毒果記者同薯片開價。犯民要你放棄831.否則唔使旨意得到犯民提名票。


咁仆街都有。直情公開威脅。

呢班害港賊越多提名票香港越危險。



講呀?
明係硬過鐵, 不撒

泛民咪又係投薯片

收得肥西黎錢就沒思想, 他們想捧薯片, 就什麼都說薯片好



希望泛民不要搬龍門, 一定要提名放棄831的胡國興, 唔好夫提名薯片.
不過作為一何個中國特別行政區的首長, 有權推翻人大的決定嗎? 開出這種不可能的條件只有一個目的, 為反而反, 志在攪事, 扮為民請命. 這正是牠們玩了幾十年的唯一一招, 可唔可以出其他招?



提名票係開名票,候選人向邊個陣營投成攞票會一清二楚,泛民啲票唔可以亂攞,行錯一步冇得番轉頭。好想睇下財爺有冇膽公開攞泛民的提名票。

為左面子財爺會繼續參選,相信唔會積極攞票以至唔夠票出閘,葉劉亦會唔夠票出閘。較難睇通嘅係胡官,佢是否假胡塗,見完黃光亞肯聽話保密,於釋法前講法官獨大及扮傻講出青年人佔中心態,其他野明顯亂UP,如果佢都係阿爺人就會唔夠票出閘。最後林鄭可能會於冇對手及冇公開辯論沖擊下出選,惟一變數反而係泛民能否睇通個局揾長毛出來搞搞震。



[隱藏]
831係人大決定

香港無權放棄831



財爺有時D7班犯民狗都D得幾應。

D7長毛:行開啦。
粗俗演繹:  DLLM行L開啦。長毛賊。
D7犯民DQ4:我唔會回答你地問題。
粗俗演繹:使L答你班亂港賊。



【Now新聞台】宣布參選行政長官的前財政司司長曾俊華表示,重啟政改要視乎社會氣氛,即使重啟也要以人大831決定為基礎,不同政治光譜亦需要妥協。

https://hk.news.yahoo.com/曾俊華-重啟政改以人大831為基礎-011500997.html



阿爺話係831就831,班廢柴收工把啦!


威脅得一樣就有第二樣第三樣。

犯民推翻一人一票。自己就用票去攞著數。



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]