• 瀏覽: 742
  • 回覆: 6
現在問題是,公屋在有限制的土地下,提供足夠房屋!!我認為,應該在公屋的設計,從新考慮:
1. 公屋單位,應該是標準化,一廳一房,冇厠所冇廚房,為2/3人家庭用。
2. 如果是4/5人, 可分配2相連units. 如果是6/7人可分配3相連unit.
3. 無厠所,因為厠所是中央化,電子控制,自動清潔,水費由政府負擔。
4. 無廚房,因為是中央化,燃料由政府負擔. 重點是,有平價食物提供三meals.
5. 每一estate, 有nurse 24hours on duty,
...
idea = modern jail+max the living space by centralizing the kitchen,bath room, study room
support= lower the living cost of residence by cheap fuel/water/electricity (in terms of rents)+guarantee health/food/medical for the elder/infants..

還有,如果住戶有能力,要擁人個人空間,請離開!!公屋是照顧基層的基本需要!!

[ 本帖最後由 SandyBB1995_2 於 2017-1-15 08:28 PM 編輯 ]



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
其實有一招好絕,就係學美國乜都私有化,公屋私有化比地產佬搞。到時收地搵陀地收,唔關政府事。你班黃絲一定唔敢玩野。


引用:
原帖由 港是港非 於 2017-1-16 07:48 PM 發表
無廚房,每橦大廈由政府提供多樣化選擇餐廳,免費提供。

一人叫十碟菜仍然唔使錢。
not free..十元八塊!!得一兩種!!第三種係唔食!!冇錢,肚餓才食!!但一定有得食!!



[隱藏]
150尺空間,有厠有廚房當然細!!如果係酒店,你又唔覺細!!你有你有多少時間在厠所??


要解決好簡單,計分,有香港出世紙,有10分,住滿香港十年,有10分,多一年,加多一分,有


有納稅者,每納100元,又多一分,有子女入讀大學,又可以加分,有老人滿六十兼有香港出世紙,加50分。


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]