• 瀏覽: 4,908
  • 回覆: 109
引用:
原帖由 smart889 於 2017-1-16 06:52 PM 發表

係香港人都知。乜原來你扮港人。
香港Tbb 電視台 都開台成50年,之前仲有麗的呼聲,再之前大家都聽電台,全部都用廣東話、同英文,就算以前有人講閩南話、上海話、潮州話,個 d 人,今年咩年紀?仲係到嘅,有幾多?

至於,under 50 嘅,就算屋企阿爺阿麻講鄉下話,但我地自小由飄0燕、乞痴怪瓶、仙巴睇到張國強隊長,再去新聞,長劇,然後歡樂今宵,日日係咁煲,又乜可能仲講得到鄉下話。



引用:
原帖由 glycine 於 2017-1-17 02:17 AM 發表


所以你成日來香港,都唔會變香港人。
唔好意思,我係九龍人、唔係香港人。



引用:
原帖由 glycine 於 2017-1-17 02:29 AM 發表


香港Tbb 電視台 都開台成50年,之前仲有麗的呼聲,再之前大家都聽電台,全部都用廣東話、同英文,就算以前有人講閩南話、上海話、潮州話,個 d 人,今年咩年紀?仲係到嘅,有幾多?

至於,under 50 嘅,就算屋 ...
香港既本土語言消失,由外來既廣東話獨大。

咁算唔算劣幣驅逐良幣?



引用:
原帖由 glycine 於 2017-1-17 02:29 發表


香港Tbb 電視台 都開台成50年,之前仲有麗的呼聲,再之前大家都聽電台,全部都用廣東話、同英文 ...
香港仲有大把人講印度話,巴基斯坦話,菲律賓,印尼話。依家幼稚園開始已經學普通話。香港核心價值之一係多元化。黃絲根本唔係著緊咩價值,只不過係自私自利的一班人,咩佔中,反赤化,只不過係一班懼怕競爭,驚俾人搶走工作,學位,係賣國泛民政客煽動下,失去理性,判斷力,並衍生出無厘頭的仇恨同法西斯思想。好多黃絲其實都係黃絲自己口中的蝗蟲。因為自己來咗香港,就唔想其他蝗蟲來香港搶飯食。好似香港嘅醫生,為自己嘅收入,卑劣到挑起矛盾,以維護自己的利益,不顧病人死活。可笑地又有大把港人,自己係受害者但又支持逼害自己的行為。黃絲港人之愚昧令人嘆為觀止。點解港人唔可以自決,選擇醫生。只要係合格醫生,在醫務所可以寫明來自英國,美國,香港本土,黃絲港人如果只相信本土醫生,可以不睇其他國籍的。
所謂黃絲,根本唔會支持香港本土嘢。依家有幾多本土新晉歌手,電影,作家,藝術家可以出人頭地。
係基本法下,港人己經攞盡着數。支持政府,支持發展建設,大家先有工作,有得提升收入。黃絲以為阻擋大陸的競爭者就可保住收入。但跟隨泛民煽動起舞反而害死自己。泛民阻止建設,即係少咗工作職位,推高樓價,變相令工資效用減低。泛民發動佔中,推翻政改,無得一人一票,但依家泛民又係選委會可以提名特首。所謂中央操控候選人根本一派胡言。黃絲專門支持與自己利益價值觀相反的事,只能說愚昧。



[隱藏]
del

[ 本帖最後由 食指 於 2017-1-18 12:43 AM 編輯 ]



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]