• 瀏覽: 3,373
  • 回覆: 14
  • 分享: 1
梁頌恆接受電台訪問時聲言,他對高等法院的判決感到失望,「原來選舉是幾無用的一件東西,選舉結果是可以好輕易被推翻,似乎我們一直以來信賴的制度,跟想像中有落差。」
他續稱,自己和游蕙禎是經由民主選舉選出的民意代表,雖然目前不能以議員身份自居,但身為選舉中獲勝的代表,有「民選議事身份」,故與律師團隊商討後決定提出上訴。被問及訟費問題,他預計需付500萬元,「基本上畀唔到」,又稱會考慮眾籌。

     市民翟先生反對兩人用眾籌籌款繼續上訴,認為是繼續浪費市民的金錢和時間,「我絕對不會捐錢給他們,絕大部分市民都不會支持,除非拿外國的錢。」

市民辛女士對於二人準備用眾籌繼續上訴,她明確表示不會捐錢給他們,又認為他們理虧在先,不會獲市民支持。



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
捐條毛就可以!😂😂😂


[隱藏]
幼稚油雞偵, 冇房扑野精, 倭寇美狗蒸, 有房酗酒幀, 短命已完征, 攬仲破產禎.


買蘋果日報,每人每日都損多一蚊,目標好快達到!


引用:
原帖由 wasana 於 2016-11-19 08:04 PM 發表


出嚟行,一定要還。
梁狗在海怡有樓,唔好俾佢走數。
仆野精去開發香港油氣田還錢呀!
或者坐監代債,一定反對俾佢老破走數。
我係納稅人,絕對支持政府在監房養呢兩件垃圾渣
X1000



錢就無,精就可以捐幾億畀你。


唔知係咪真係有人捐?


[隱藏]
佢兩個真係衰未富先驕呀


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
叫啲後生捐精易啲


捐來做乜


[隱藏]
佢憑乜要人捐款比佢,佢自己要求上訴之嘛,無人叫佢上訴,有種就自己比。仲有呀,攞番93萬出黎添呀,米側側膊,唔多覺呀。


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]