• 瀏覽: 10,149
  • 回覆: 119
  • 分享: 1
北韓不但一黨獨大,而且是一人獨大,帝王世席制,父傳子,子傳孫〜而中國在毛澤東時代都冇世席制,宜家都冇領導終身製,跟北韓有天攘之別。
唔好用有色眼鏡睇中國共產黨,渠的經濟成就是全世界公認的。



日本大多時間都是自民黨一黨獨大,其他黨得個望字。全世界暫時係無真民主。
講開共產黨,共產主義是民主國家德國的壹個叫馬克思的人髮明的。
共產的原意是當人民思想高度先進,社會生產力高度發達,物貭高度豐富時,思想境界好高的人民就會自動自覺參加工作,自動自覺按需要拿物貭,個時社會就冇個人財產,社會物質是共有的,這就是共產主義。
蘇共,中共初期都理解錯了,先有解放初的充公,分產等。
佢的知錯了,小平偉人的發展經濟、、、、、

[ 本帖最後由 c888k888 於 2016-11-13 04:58 AM 編輯 ]



引用:
原帖由 leung1505 於 2016-11-11 05:44 PM 發表

人民有足夠智力既話又唔怕民主
呢樣野發生既機率有幾多,廢噏!



引用:
原帖由 亂9咁ban人 於 2016-11-9 04:43 PM 發表



真普選重點係公民提名,美國係黨提名……
既然都係民選,咁點解要1隔一重選舉人?
就香港而言,以有公提又民選ga 區議員去選特首可唔可以接受?(民建聯有百幾席
美國要做候選人不一定要黨提名



[隱藏]
引用:
原帖由 亂9咁ban人 於 2016-11-9 04:46 PM 發表



係選舉人中意,唔係自己選擇

DT贏左賓洲=賓州人全部選擇DT?
咁科技界黃絲勝出
又等於所有 IT 人係黃絲?



引用:
原帖由 eddiecpwong 於 2016-11-13 03:11 PM 發表



咁科技界黃絲勝出
又等於所有 IT 人係黃絲?
又話抵制小圈子選舉,泛民支持者又大舉出動力撐小圈子選舉



各州各利益
有D州冇咩人口,但要有州權



特佬知道個game玩法,
所以坐直升機一日跑5個州拉票,身家3億有錢人嘅做法!希拉利做唔到



咁多人


[隱藏]
引用:
原帖由 kof2002um 於 2016-11-9 05:27 PM 發表
真普選同反清復明一樣, 只是一個口號!
普選和民主沒有一定關係。
甚麼都可以是真普選,選班長,選龍頭,選紅棍,選人大,選縣長,鎮長,鄉長,村長,選美,選人妖。
民主不單只是選舉,還有政權移交。
美國和台灣是可以看到政權和平移交。
而香港則是在同一架構下選特首,只係選個某李給啊爺控制。



行緊咩?


好過大陸


引用:
原帖由 c888k888 於 2016-11-13 03:58 發表
日本大多時間都是自民黨一黨獨大,其他黨得個望字。全世界暫時係無真民主。
講開共產黨,共產主義是民主國家德國的壹個叫馬克思的人髮明的。
共產的原意是當人民思想高度先進,社會生產力高度發達,物貭高度豐富 ...
咩叫真人民主先?

我睇台灣, 南韓都係直接普選

每一個州獲得多數選票的候選人將獲得這個州所有的選舉人票,也就是贏者通吃;選舉人數量是根據州的人口分配的。全美國的538個選舉人將在星期一在各州的州府投票。
綜合各州的選舉結果川普以306比232的選舉人票贏得大選,雖然民主黨候選人希拉里克林頓的大眾票比川普多將近2百90萬張。贏得總統大選需要270張選舉人票。
美利堅大學教授科蒂斯甘斯解釋說﹕“選舉人團的人數和各州團會代表的數量相同﹐各州2名參議員和數量不等的眾議員﹐他們在各州是用贏者通吃的方法選出的。”
克林頓贏得更多大眾票的原因是她在加州和紐約以較大的優勢獲勝,而川普拿下了更多數量的州,因此獲得了更多的選舉人票。這也是美國歷史上第五次、上一次是16年前發生贏得直選選票的候選人沒有贏選舉人票的情況。
在多數選舉中,選舉人團投票只是走過場。但今年有所不同。
由於這次選舉競爭激烈和對立尖銳,克林頓支持者仍在反對川普當選,很多人向306位共和黨選舉人發電郵,打電話,要求他們不要投票支持川普,轉而投希拉里克林頓或投其他共和黨人。雖然這個可能性不大,不過如果37個共和黨選舉人拒絕投票支持川普, 轉投希拉里克林頓那麼就會出現269比269票的局面,最後交給共和黨控制的眾議院來決定勝負。
選舉人投票給一個沒有在本州獲勝的候選人,這樣的情況並非沒有但是在美國政治非常罕見,自1789年以來只發生過幾次。
美國新聞媒體採訪過的選舉人絕大多數表示他們準備支持本州的獲勝者,只有一個共和黨選舉人、來自德克薩斯州的克里斯蘇普倫表示他不投票支持川普。

蘇普倫接受美國之音採訪時說像他這樣的選舉人還有更多,他說他們要爭取達到37人,然後由眾議院來決定選舉結果。

不過蘇普倫拒絕透露他星期一會投誰一票。
一些分析人士說可能還會有更多背離選舉結果的選舉人。不過在1月6號計票之前,誰也無法斷定確切的情況。
美國的開國先賢辨論如何選擇總統時決定不採用普選,擔心這樣會導致暴民政治或者規模大的州對選舉結果有太多的控制。最後開國先賢決定採用選舉人團體制,這樣就保證了最小的州也至少有三張選舉人票。
目前有7個州和華盛頓市只有三張選舉人票。而西岸的加利福尼亞選舉人票居首,有55張。






[隱藏]
所謂真普選根本係搵國家條命教非

我叫劉德華出來選咁我古全香港會有5百萬人支持

但係佢係未真係會政治

咁佢搵林家棟,任言齊,去做官,咁果啲人係未會做

美國果啲AB起碼有保正



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]