• 瀏覽: 1,036
  • 回覆: 6
+2
宣誓風波,政治撕殺,休會背後,警鐘悄悄響起,立法會仿如鬥獸競技場。

辱華宣誓小把戲,神憎鬼厭,自招惡果,2個小鬼如同過街老鼠,各方聲討和圍捕。

建制聽命西環,,發起總動員,如同獅子撲免,不惜任何代價,全力追殺。

狼英自然如狼似虎,以法律正面封殺,向中央討點連任籌碼。

泛民當然是漁人想得利,妄顧民意,忠奸不分,圖謀補選肥肉,增政治本錢。

小鬼成事不足,敗事有如,間接幫狼英連任,幫建制添民望,對泛民幫倒忙,香港市民,正反派議員是反思時候,今天立法會,沒有最差,只有更差!

附笑話一則,選前辯論,林依麗堅決阻止游蕙禎入局,眼光比大家要雪亮,更有先見之明,原來她才是今次選舉中的高人。






宣誓風波...?呢個唔係簡單既宣誓風波呀..新手兄,,係義務同你列祖列宗討回公道呀.. 倭寇屌柒中國人支那時,,土共都未浦頭,,果時叫中華民國..同你講埋咩係
支那,,支那係指餵豬食既嘢..即係~豬餿呀,,新手兄,,咁你又同吾同意~又餵精~嗌你
列祖列宗,叫支那(豬餿)呀
....



內文已提是辱華宣誓


[隱藏]
翻閱近日大部份報章和尊欄作家,都曾用{宣誓風波}字眼,今天(10月28日)頭條38頁和作天的方向報A2板都用來做標題,合理和有數據的批評可接受,但無理和惡意的批評不可接受,這事件包含辱華和政治,無人否認!


一早已覺係鬥獸場啦。以前睇新聞見台灣議員開會,又係咁,打交。我仲笑人無文化,而家香港又係咁,好羞家,好似D人無讀過書咁,實際上,佢地學歷高我好多班。


thx for yr sharing


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]