• 瀏覽: 788
  • 回覆: 3
議員真面目~請廣傳

義工YY已經在曾獻康(H 仔)既辦事處幫手十多年
近日YY到愛X樓互委會門前派飯俾老人家, YY俾蚊咬, 梗係噴蚊怕水啦
互委會主席 棠哥走出嚟屌YY, 話佢噴蚊怕水整污糟D地方, 粗口問侯YY全家! 更土皇帝上身, 豪言"呢度係我地頭", 怕就咪撚嚟做義工
YY 聲淚俱下, 返回辦事處向H 仔投訴
H 仔冷淡回應: "俾人用粗口鬧兩句,無乜野姐, 忍左佢啦"
YY繼續同佢理論, H仔話:"我將來同棠哥仲有好多合作, 我唔會為你出頭, 你不如都唔好做義工啦"
YY既傷心又氣憤離開辦事處, 事後H 仔叫YY唔好同其他人講呢件事, 更命令其他職員義工不得外傳此事

講到呢度, 住屯門安定友愛附近既街坊都應該知道係邊個
棠哥那土豪氣焰固然令人髮指, 但H 仔反轉豬肚更是無恥, 完全符合禮義廉一貫宗旨.
平日道貌岸然扮親民, 私底下只顧選舉利益, 漠視義工付出和感受.
利益當前, 一個幫助佢既義工都可以棄之如敝屣, 更何況我地呢D小市民!

希望各位屯門人認清H 仔既真面目! 謝謝!



True Love Never Run Smooth; Smooth Love Never Be True.
做打手專業啲好冇,淨係曾獻康出真名,人證呢?物證呢?YY自己呢?棠哥呢?毒果至少會去現場影吓相,你仲衰過毒果。






仲有,曾憲康2011年先首次當選,佢既辦事處開咗十多年?用邊個人名義租用?有冇街坊可以答吓我?






XXYY得淡笑。






[按此隱藏 Google 建議的相符內容]