• 瀏覽: 18,426
  • 回覆: 274
  • 追帖: 1
  • 分享: 8
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
打七老尾


引用:
原帖由 jyeung123 於 2016-7-6 06:34 PM 發表
講道理中國輸硬, 你劃到條線去到人地門口
你不如話菲律賓都係你中國!!

http://news.discuss.com.hk/images/smilies/default/smile_39.gifhttp://news.discuss.com.hk/images/smilies/default/smile_39.gifhttp:/ ...
條線差不多等於邊境,幾時劃,咩背景下劃你知道嗎?仲有,有邊個國家的邊境同隔離國家是分開的?
無知不是大問題,出下醜就學乖了,但無知又信口開河就有問題了!






引用:
原帖由 jspace 於 2016-7-8 08:36 AM 發表
思索在美國本土打[常規戰,遊擊戰。]的戰術。

請問中國有沒有能力,在美國本土打常規戰,遊擊戰。像韓戰一樣人海戰術。和美國決戰。這是隨風近日,一直想的問題。請朋友和
專家們指點。謝謝你。

在美國本土打 ...
唔可能,唔需要,從政治,經濟內部分裂即可,無必要用軍事推翻它,一對中國沒好處,二,死得人多,美國佬其實有d傲氣,本土戰未必打得嬴。
目前中國沒有大規模軍事投放能力,亦沒有出兵北美的口實。
軍事壓力可由南美方向開始,北美須先在加拿大,或遠至俄羅斯建軍事基地,相信未來50年都未能成事!






[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]