• 瀏覽: 2,749
  • 回覆: 18
  • 追帖: 1
中咩美角力,以前中國內地又窮又字都唔識又專制,依家中國多方面都發展起來,超過香港,唯一不同嘅系香港仲有民主自由,班廢青當民主自由當神甘拜,成日話維護,成日反洗腦,到頭來大陸唔鬼理佢地,相反佢哋做多錯多,越維護越做錯,越神憎鬼厭!


強烈支持警方用機關槍清場


引用:
原帖由 永恆之黑夜 於 2016-2-10 09:49 AM 發表

其實我真係冇諗過什麼中美角力呢啲層面,剩係覺得成班人係度輸打贏要,幾十人圍打個警察就係以武易暴,到班警察打返轉頭就話人地做用過份武力?成班人就係睇死啲警察唔敢還手就放肆,之前都有好多人提過 ...
三個英勇警察已捉實一個人, 其中兩位英勇警察左右瘋狂獎賞警棍, 然後第四位英勇警察在正前方再獎賞飛腳.  睇過之後請讚賞慈母行為.
這位領獎者將來必會十倍奉還慈母, 結果將對抗昇級.



根本小唔小販就係  side 尻氣,小販只不過被人借來過楁橋隨便挑個話題而已。

反對從來係最易做,捉小販就話打壓基層生存空間,幫助大集團食肆打擊競爭對手,剝奪青年人創業,街頭美食被消失等等等罪狀。

唔捉咩? 對要交稅交租嘅小商戶不公,執法怠惰,縱容小販擾民,坐大黑社會,街邊小食欠監管唔衞生/滾油週圍走揾市民生命較飛等等。根本政府點做佢地都會反。






鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]