• 瀏覽: 6,335
  • 回覆: 90
帕馬通 同 長毛 大舊 黃狗 涼瓜 枷落 抆淨 等果類泛氓畜牲政棍一9樣, 都係只敢晌確定冇任何危險下做門口狗喪吠.

http://www.guancha.cn/Neighbors/2015_10_13_337308.shtml

        據台灣「中央社」12日報導,菲律賓選舉委員會的資料顯示,在登記競選總統的人中,只有現任副總統比奈(Jejomar Binay)被視為「主流候選人」,「非主流」競選者、爭議律師帕馬通(Elly Pamatong)以焚燒中國國旗的方式博眼球,聲稱如果當選將奪回「南海菲國領土」。帕馬通曾於2004年因參選總統失利而在大馬路上隨機投擲雞爪釘,導致超過100輛汽車爆胎。

        



        菲律賓「非主流」競選者、爭議律師帕馬通以焚燒中國國旗的方式博眼球


        菲律賓將於明年5月9日舉行全國大選,包括總統、副總統、12名參議員(參議員半數席次)、235名眾議員、58名不分區眾議員、地方首長、議員在內逾1萬8000個職位,開放角逐。截至12日下午5時,首日已有41人趕到位於首都馬尼拉的選舉署辦理登記,參選總統、副總統及參議員職位。其中,有22人登記參選總統,3人登記參選副總統,16人登記參選參議員。
        由於曾有獨裁統治的歷史,菲律賓1987年憲法將總統任期自4年延長至6年,但不得連任,因此現任總統阿基諾三世即使民調聲望仍高,也必須離開馬拉坎南宮。


支持賓仔
打柒老解  



賓賓的無知可稱得上白痴, 燒其他國旗就可以做總統, 痴上加痴!!!....


係就當選即開戰
想睇下老共海軍有咩料



[隱藏]
小賓仔好好笑。


引用:
原帖由 vvoy 於 2015-10-13 12:09 PM 發表
支持賓仔
打柒老解  
Court-martial is waiting for you.




提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
蕉蕉導彈






大陸:以和為貴


[隱藏]
good job


儍。美國佬到照打。唔通唔敢打菲律賓。

快交還祖國的援助金,和借的錢。






叫條死茂里先奪領土後才給你做總統


我們可以今日燒使館報復






大家唔洗驚
我地都有以武制暴既本土戰士
鬥癲鬥嗌鬥吹本土戰士係唔會輸






[隱藏]
引用:
原帖由 幪面超人 於 2015-10-13 01:00 PM 發表
叫條死茂里先奪領土後才給你做總統
唔使咁大陣仗,任佢揀一位解放軍(女兵都得)隻揪,

贏得到先至講!



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]