• 瀏覽: 1,298
  • 回覆: 9
經過過去幾個月(包括佔領o個79日)o黎o既觀察,小弟終於明白到,政府同埋阿爺之所以對於政改咁強硬,真正目的係要將泛民(尤其係收肥佬黎黑金o個o的,仲有強硬份子、激進分子、港獨分子等)引蛇出洞,然之後任得佢o地佔領79日,等愈o黎愈多人認清泛民o既真面目,再特別將政改方案提前響"七.一"之前交畀立法會,然後由官員放軟口風,話政改方案通過機會好低好低,等泛民以為大勢響佢o地o個邊,最後就輕易咁將政改方案否決。

到佢o地否決咗政改之後,泛民以為大獲全勝,o黎緊o既"七.一"周年遊行就會少咗人去。誰不知到時只會有愈o黎愈多人遷怒響泛民度,指佢o地剝奪咗港人o既普選權利,於是就響o黎緊年尾o既區議會選舉同出年九月o既立法會選舉度,o黎個"票債票償",將剝奪普選權利o既泛民議員一一趕佢o地走,而佢o地當中有唔少係收肥佬黎o既黑金o既,到時冇咗議席不特止,分分鐘仲要鎯鐺入獄,政治前途就此玩完,到時政府同埋阿爺,就贏咗漂亮一仗嘞!

你o地點睇?



呢個係每一個香港人都應該要思考o既問題:

香港可以冇壹傳媒;
定係可以冇TVB?

(改編自電影"寒戰"對白)
我估今年同出年區選同立法會選舉前,會有泛民爆炸性嘅醜聞爆出嚟。

我估亞爺應已經掌握佢地嘅罪證,留番有需要時用。

另外,據新聞報導,俄羅斯同中國已經取得斯洛登從美國帶走嘅有關機密資料,M16被迫要調走佢地在俄羅斯同中國嘅間諜。



今年區選民主黨死硬,涂謹申、何俊仁,另第二梯隊許智峯、區諾軒、羅健熙、林卓庭、麥潤培也落馬。
民協馮檢基也輸,中聯辦已派靚女在長沙灣做了不少功夫。
公民黨現只有7席,但經年底區選,進一步委縮。
回憶上屆陳淑莊哭感到無限心涼!






提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 填不盡 於 2015-6-14 10:38 AM 發表 會有人遷怒泛民,但亦會有人支持。今次中央處理政改做得好差,尤其是老董又試幫政府倒米,間接救返泛民一命。今年七•一,否決政改就唔會多人;但如果通過,佔中續集就會上演。
建制派一向都係你口中既"做得好差", 所以基本盤係系晒度

你班扮民主派就今次佔中+政改都做得好差, 好多恐共死撐扮民主派見到佢地同共產黨無異咁專橫, 民主黨自己資深黨員都睇唔過眼, 普通市民更加會考慮轉呔

你買定幾箱紙巾俾扮民主派死忠抹眼淚啦






提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
對著爛人用差勁手段,以暴易暴,當局者迷,難逃心計。


中俄已破解斯洛登帶走的機密文件
呢條消息揀响政改表決前登出
好可能阿爺知邊隻係鬼
相信表決過後,會上映天師捉鬼






[隱藏]
個棚搭好哂,飯聞激進中哂計,睇到歐洲佬已經轉哂軚啦!


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]