• 瀏覽: 140,282
  • 回覆: 784
  • 追帖: 61
  • 分享: 1
+21
引用:
原帖由 Kev_boy 於 2015-8-27 08:26 發表
跟開呢個post嘅板友都信不久將來有事發生,時間上1唔一定係預記嘅,坐巴士都冇講過一定準時開車,我地唔係聖人,係責任要你信,不過有事唔好喊

石仔哥,tony哥,唔使理佢

http://n2.hk/d/images/r10/mobile ...
我老死TONY 個爸爸四十年前看相話佢聽日即死, 點知琴日都仲未死, 走去鬧相士唔準. 到今朝TONY老豆隻狗真係釘左, TONY 即刻走去讚相士好野, 好彩一早信佢, 3十幾年前已準備送老豆終, 唔係今朝隻狗死左都唔知點喊, TONY當隻狗同佢老豆一再甘LIKE.

將來梗有事發生既, 咩事就便心啦. 正如我朋友TONY老豆隻狗同TONY老豆終需一死, 幾時死邊個死有咩所謂, 最緊要有野死

堅定流倒數36日FROM VIRTUAL 31 Sep 2015
今日烏黑蘭多雲間陰
, 中東晴
, 南海雷暴

死LA, 南海很有點熱不太穩定. (資訊由紫荊花天文台世界天氣資訊提供)

俄駐華大使:普京訪華時中俄或簽20余項合作協議08 - 27  12:52

http://news.sina.com.hk/news/20150827/-1945-4067801/1.html

  中新網北京8月27日電(張尼) 俄羅斯駐華大使傑尼索夫27日在北京表示,俄羅斯總統普京將於9月2日抵華,參加9月3日舉行的中國抗戰勝利紀念活動。其間,兩國領導人將舉行雙邊會談,有望簽署涉及金融、投資、交通等多個領域的20余份合作文件。
  27日上午,俄羅斯駐華大使傑尼索夫與中國外交部副部長程國平在北京舉行聯合記者發布會,介紹普京來華情況。
  傑尼索夫表示,普京將在中國停留兩天,預計將於北京時間9月2日下午抵華,但具體時間還未完全確定。
  程國平表示,普京此次來華將實現今年以來中俄兩國領導人的第三次會晤,兩國領導人將就一系列國際和地區問題交換意見。
  他表示,普京將出席9月3日舉行的中國人民抗日戰爭暨世界反法西斯戰爭勝利70周年紀念活動。另外,中國國家主席習近平將與普京舉行一系列會談,並舉行記者招待會,見証多個領域的合作協議簽署。
  程國平說,中方將設宴招待普京,整個接待過程充分體現兩國元首的個人友誼。
  傑尼索夫稱,目前中俄雙方正在就20多個協議進行磋商,其中包括政府間和企業間合作協議,這兩個層面都涉及能源合作,其中也會涉及天然氣合作領域,但是天然氣合作協議會否簽署,將在最後時刻決定。
  傑尼索夫表示,中俄還將推動外交部門之間的合作,未來擬在俄羅斯和中國境內增加總領事館數量。
  據介紹,普京擬於3日夜間結束在華行程,前往俄羅斯符拉迪沃斯托克參加東方經濟論壇,200余中方代表也將參加該論壇。
  早前,中國外交部副部長張明介紹說,此次中方邀請了與中國人民抗日戰爭和世界反法西斯戰爭有關的國家和國際友人來華,和中國人民一起隆重舉辦9‧3紀念活動,得到國際社會廣泛回應和支持。
  中國外交部方面透露,包括俄羅斯總統普京在內的30位國家元首、政府首腦等外國領導人將應邀出席中國抗戰勝利紀念活動。此外,還有19位政府高級別代表、10位國際和地區組織負責人應邀出席活動。(完)

大獲, 中俄關係有再向好吹勢, 美中關係差不下去點算, 索羅C

[ 本帖最後由 simonwongtrue 於 2015-8-27 02:00 PM 編輯 ]



泰國曼谷嘅炸彈案同泰國同阿爺簽訂高鐵協議又有冇關/廢馬六甲海峽又有冇關?總覺得泰國幾日後先話cctv壞哂極之奇怪






引用:
原帖由 simonwongtrue 於 2015-8-27 01:45 PM 發表


我老死TONY 個爸爸四十年前看相話佢聽日即死, 點知琴日都仲未死, 走去鬧相士唔準. 到今朝TONY老豆隻狗真係釘左, TONY 即刻走去讚相士好野, 好彩一早信佢, 3十幾年前已準備送老豆終, 唔係今朝隻狗死左都唔知點喊, ...
Ching,睇左你le兩三日嘅留言,真係好似...好似好有理據咁喎,我本來的對"假三戰"嘅信心,已經徹底崩潰了,放心,you are not lonely,我會將我手上的兩手FAZ 沽爆佢,然後,再來一個反手,揸返十零廿張道指期貨,期望道指可以升返兩幻八,嘩! 諗起都開心,發達lu.
正如阿賭神高正話齋:"我...我係賭神尼架,我大你一百萬"
哈哈哈!






引用:
原帖由 ABC-123456 於 2015-8-27 14:14 發表


Ching,睇左你le兩三日嘅留言,真係好似...好似好有理據咁喎,我本來的對"假三戰"嘅信心,已經徹底崩潰了,放心,you are not lonely,我會將我手上的兩手FAZ 沽爆佢,然後,再來一個反手,揸返十零廿張道指期貨, ...
方丈雖大量, 但小心D護法好小氣. 可能佢地太關心被提與否.



[隱藏]
唉…(口震震地說)...
雖然,被讚,確實係有種漂漂然嘅感覺,但係我又進入兩難嘅局面鳥.....






[按此隱藏 Google 建議的相符內容]