• 瀏覽: 4,610
  • 回覆: 51
引用:
原帖由 lotuguy 於 2015-5-23 08:46 AM 發表
中國要統一台灣,或是台灣回歸中國。總之,是大一統吧,都是我等國人的願望。

但客觀事實是目前尚未有此可能性和條件尚未成熟。

原因很多很多。
天朝方面,曾經提出只要承認一個中國,台灣方面可以保留自己的 ...
反對統一 係因為覺得蝕底,只要台灣繼續產業空洞化,應該20~25年之內 會有 1000萬 島內廢青 強烈要求 回歸祖國!



引用:
原帖由 不G道 於 2015-5-23 08:58 AM 發表
反對統一 係因為覺得蝕底,只要台灣繼續產業空洞化,應該20~25之內 會有 1000萬 島內廢青 強烈要求 回歸祖國!
所以小弟一直認為天朝對台,宜寛不宜緊。
一切在潛移默化,到彼此互相條件成熟時,自然水到渠成。

相比之下,香港這個”負資產”,天朝尚可一忍再忍再再咁忍,又何必”己所不欲”,卻”施之於人”呢?



反為我覺得經濟上台灣慢慢已經俾阿爺爬頭,畢業生二萬二台幣,係大陸四千人仔都未必可以喺一線城市請到大學生。其實國民黨同阿爺一早知呢四年做唔到,由其太陽花運動之後,綠營上咗之後會慢慢收緊遊台政策,另加大力度將台灣嘅產能同人才收回中國本土,台灣嘅大老板大廠嘅老細一早巳經"登陸"避險,唔講忠心好耐。幾年後經濟一差台灣人就知阿爺俾倒飯你食,同好多美式民主國家一樣,藍綠兩面各有收黑金,市民開始好唔滿意而可接受"維持現狀式"統一,一樣有軍隊,國號,教育制度等, 最多金門有小量老解駐守。到時美國已轉弱,日本同韓國嘅基地駐軍,對成件事唔會有重大影響,何況沖繩人緊本唔想喺沖繩駐美軍。統一後華資再喺台灣投資救經濟win人心,個人意見喺阿爺一定唔會用軍事手段收回台灣,因為會有話beng俾綠營同美日揸往, 一句不民主就可以解放,完成後做美日tok管地.美國國內情況巳經喺臨界點,再有差佬打死人全國暴動都有份,至於香港,除左炒野外我地識乜?






引用:
原帖由 Kev_boy 於 2015-5-23 01:11 PM 發表
反為我覺得經濟上台灣慢慢已經俾阿爺爬頭,畢業生二萬二台幣,係大陸四千人仔都未必可以喺一線城市請到大學生。其實國民黨同阿爺一早知呢四年做唔到,由其太陽花運動之後,綠營上咗之後會慢慢收緊遊台政 ...
種菜 過 1K 1個月 的生活



[隱藏]
引用:
原帖由 lotuguy 於 2015-5-23 09:31 AM 發表

所以小弟一直認為天朝對台,宜寛不宜緊。
一切在潛移默化,到彼此互相條件成熟時,自然水到渠成。

相比之下,香港這個”負資產”,天朝尚可一忍再忍再再咁忍,又何必”己所不欲”,卻”施之於人”呢?
寶島既有外國善霸和蘿蔔頭勢力,又有內部民主政客漢奸,歸順中共這順攤,講笑麽? 中國香港特區已經是中國領土地方,一切盡在掌握之中,可收可放,反民小丑跳梁,撒尿也脫不出五指山。 橙同蘋果,台灣和中國香港比得嗎?



引用:
原帖由 Visita 於 2015-5-23 08:04 PM 發表


寶島既有外國善霸和蘿蔔頭勢力,又有內部民主政客漢奸,歸順中共這順攤,講笑麽? 中國香港特區已經是中國領土地方,一切盡在掌握之中,可收可放,反民小丑跳梁,撒尿也脫不出五指山。 橙同蘋果,台灣和中 ...
我在香討由始至今,並無提出任何台灣以回歸或歸順中國方式,以達成國人對中國能統一的期望。


相反,我一直是提出,中國可否行"聯邦制",來順利完成這歷史任務。



台灣人由「反攻大陸」的夢跳到去「台灣獨立」的夢,一直都在逃避現實,無法獨立也會發過另一個夢,不過不會是中國夢,你提供的聯邦夢,牠們也會挖空心思去搞分裂,真的待其徹底失敗,方有夢醒的一天。


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]