• 瀏覽: 5,778
  • 回覆: 24
只能乖乖的接受統一






提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
台灣......算把啦.


一條女only,看看我國前解放軍高層有多少女先啦,如果台灣因一條就有人問,還能打仗嗎?今我國解放軍,不是要亡國嗎?
幸好,現在大佬叫習總,不似以前在此版的人一般智慧,說解放軍沒有貪污,或者說貪污對國家好的叛黨叛國說話。
哪國軍隊沒有害蟲?只要該國大佬正視,並糾正,

再說國軍如果真的垃圾,國軍就巳經失去了台灣了。






[隱藏]
中華人民共和國廣東省香港市民能做什麼!?
除了被你們大陸統治乖乖的聽話 別說打仗 連一個香港特首都要中央人民政府任命
你們好像比大陸人更沒有人權



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
   如果冇老美軍事支持﹐國軍晨早:一就去咗國金跳樓自殺﹐二就不戰而降噃!
引用:
原帖由 fantasticfour 於 2015-4-10 11:13 AM 發表
一條女only,看看我國前解放軍高層有多少女先啦,如果台灣因一條就有人問,還能打仗嗎?今我國解放軍,不是要亡國嗎?
幸好,現在大佬叫習總,不似以前在此版的人一般智慧,說解放軍沒有貪污,或者說貪污對國家好的叛 ...



引用:
原帖由 KELLY_WANG 於 2015-4-16 04:34 PM 發表 中華人民共和國廣東省香港市民能做什麼!?除了被你們大陸統治乖乖的聽話 別說打仗 連一個香港特首都要中央人民政府任命你們好像比大陸人更沒有人權
我們是一國兩制,香港特首按基本法選舉。一國之下理所當然由中央任命。

至於人權方面,我想說全球沒有幾個地方比得上香港自由。至少我沒聽說過香港漁民被女僕國當獵物亂槍射死。






引用:
原帖由 M3S 於 2015-4-9 12:25 AM 發表 我認識老一輩的台灣人,他們到今時今日都冇係台灣買樓,因為佢地覺得好快就會反攻大陸,之後定居。台灣只是暫住地方。好可愛
反攻大陸真係幾撚好笑,80-90年代軍備+嬌生慣養嘅白痴宅男=反攻大陸,點解台灣人智商咁底? 我見到有啲facebook嘅post佢地話如果中國同美日開戰,佢會去美國當兵幫手光復,真係當堂嚇一跳,之後就得啖笑…… 仲有個話要台+日+菲+印+越聯合軍隊軍備,唔夠打就再俾錢請美國幫拖,一定要消滅中國,跟著就台灣人民公投香港是否加入中華民國,台灣公投完到香港公投,盡顯民主精神,真係抵讚,不過好在嘅個世界多呢啲人,我由細到大覺得自己智商偏低嘅疑慮先得以消除咋……






[隱藏]
引用:
原帖由 fantasticfour 於 2015-4-11 12:13 AM 發表 一條女only,看看我國前解放軍高層有多少女先啦,如果台灣因一條就有人問,還能打仗嗎?今我國解放軍,不是要亡國嗎?幸好,現在大佬叫習總,不似以前在此版的人一般智慧,說解放軍沒有貪污,或者說貪污對國家好的叛 ...
台灣重存在,只係人道理由同美國嘅緣故,即使老解全軍都貪,台灣對住中共軍事上都係都只係小菜一碟,如果你覺得中國有防避過忌過台灣嘅軍力,咁我諗你諗多左……就比如忽然中國玩野,成千上萬艘漁船圍上去,台灣已無能力應付,更何況係戰艦,台灣响asia只夠能力應付賓賓…… 其他都勉問了……






鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]