• 瀏覽: 10,436
  • 回覆: 120
金融業向來是香港強項,新加坡10年前才急起直追,今天兩地已並駕齊驅。曾任投行高層的林奮強說,10年前如歐美銀行要開亞洲總部,首選一定是香港,因為人才多,但今天新加坡已經追貼。

根據第一太平戴維斯的研究,在全球11家主要銀行中,其中5家的新加坡辦公室面積比香港大,包括花旗、瑞銀、瑞信、巴克萊及法巴,林奮強以每名僱員平均佔用150至200平方呎推斷,5行當地僱員人數較香港多。

星辦公室 量多租平

於2001年,新加坡於全國約有30萬人從事金融與商業服務,只是香港的一半;但在10年後,該國的金融與商業服務從業員已超過55萬,香港則只微增了5萬至65萬。

新加坡能追上香港,辦公室落成量是一大因素。該國新發展的濱海灣金融中心,2009年起才分階段落成,林奮強指,該區今天的樓面面積已相等於整個中環,發展速度之快令人難以置信。

反觀香港,甲級寫字樓長期供應不足,據一太2011年上半年資料,香港相關呎租是180元,新加坡則是80元,令銀行來港設立辦公室成本大增。




http://www.hket.com/eti/article/01720660-c9d3-48d8-8a7f-2c99bc9316aa-435436



香港冇23條, 泛民/毒果/港獨隨時整多次佔中, 中環全武行, 警察拉左法官放人你吹咩?!

香港失去優勢之餘, 仲有泛民日日亂港, 香港玩完係遲早!

[ 本帖最後由 odst01 於 2015-3-27 10:46 AM 編輯 ]



香港如果唔係黐住大陸巨大市場, 跟本唔會有國際大企業晌香港設總部.


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
班泛民簡直係幫緊新加坡手..

削弱香港競爭力,等新加坡可以爭取更多外國投資...



緊係啦, 係hk容乜易又比人撞玻璃


剩係依到都咁多文盲,有咩可能唔比人爭到


香港百年基業,被大淫帝豢養的泛淫攪到一團糟,正應驗了那句話,自己要不成,打爛都唔留比人。
挑撥印度巴基斯坦分裂內訌、挑動伊拉克科威特分裂內戰,全部都是大淫帝所為。
APEC會議已經移師北京, 再不踢走泛淫, 香港何德何能做為亞洲基礎建設銀行總部?



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
引用:
原帖由 Anti_block 於 2015-3-27 10:51 AM 發表
班泛民簡直係幫緊新加坡手..

削弱香港競爭力,等新加坡可以爭取更多外國投資...
出面幾亂, 其實攪事者 同 政府........一d 都冇損失~

(1)攪事者 :
教師,教授 ---> 收政府錢, 冇影響力
政棍 -> 收政府錢, 冇影響力
無業人仕 -> 攞綜援, 收政府錢, 冇影響力
學生 -> 攞緊零用錢 , 無直接影響 ( 但佢地父母有冇影響就未知 )

(2)政府
高官 --> 收政府錢, 冇影響力
員工 --> 收政府錢, 冇影響力
警員 --> 收政府錢, 冇影響力

(1)想同(2)係到玩嘢, 但(2)又唔會驚, ....... 都唔知玩黎做乜?

兩個係度玩, 只害左一班正常的巿民~



大陸,開國際會議!
以經好小在香港開會議!
其他國家點會唔知,大陸重視香港程度減小!






100%肯定唔喺香港...
都係北京, 上海啦...

新加坡都係幾好. 中國嘅身段, 又退一步... 低調, 低調...

不過如果係台灣... 又幾趣喎... 都唔係冇得諗. 又或者澳門, 順勢幫一幫澳門.
如果去澳紐.... 佢地又敢受... 仲型....



香港咁貴,抵死啦!


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
香港多人撈金融就話香港剩係識炒賣

香港少人撈金融就話毀基業

總之多人還是少人撈金融,愛國人士都話係負面






鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]