• 瀏覽: 4,171
  • 回覆: 52

有家長日前在網上上載五張有十多條「藤條痕」的男童雙腿照片,引起網民熱議。(資料圖片)

補習女師涉藤打被捕

https://hk.news.yahoo.com/補習女師涉藤打被捕-215515394.html

【太陽報專訊】有家長日前在社交網站facebook貼文,聲稱其六歲子在天水圍天頌苑一個單位內,遭私人補習社老師體罰,並上載五張有十多條「藤條痕」的男童雙腿照片,觸目驚心,引起網民熱議。天水圍警署本周四收到相關報警求助個案後,隨即於同日晚上在天水圍區內拘捕一名懷疑涉案的中年女子,她涉嫌襲擊致造成實際身體傷害,暫准保釋候查,下月中旬向警方報到。據悉,受害的男童現時心情仍未平復,甫聽到「Miss」及「補習」等字眼仍會顯得很驚慌,需繼續接受心理輔導。

警方發言人稱,天水圍警署本月二十九日晚上接獲一名男子報案,指其六歲子在天水圍天榮路一個單位懷疑被一名女子用藤條襲擊,警方經調查後,同日晚上在天水圍拘捕一名四十七歲姓鄭女子,她已暫准保釋。警方續指,該名男童腳部受傷清醒,送往屯門醫院治理,案件正由元朗警區刑事調查隊第三隊跟進調查。

知情人士向本報引述受害男童父親的說話,指男童已驗完傷,但仍感到很大壓力,昨日沒有上學,又指只要有人在他面前提起「Miss」、「補習」等字眼,男童仍會顯得很驚慌,顯然心情仍未平復,仍需社工為他進行心理輔導。

事主父指對方不認錯

事發於本周二,就讀小一的涉事男童被指偷去補習老師的iPhone手機防塵塞,並於男童的書包內尋回,有人在眾目睽睽下向男童施以體罰,但男童堅持自己無偷竊。男童父親事後在網上留言,指自己曾與涉事補習老師理論,引述對方回應稱聲不覺得自己做法過分及有錯。據知,男童是在學校社工陪同下報警。

教育局發言人稱,如接獲涉嫌營辦未經註冊學校的投訴,局方會按既定程序,跟進調查有關個案。



http://www.joeyyung.hk/
就算疑偷,最多報警。憑咩發曬癲打咁多下? 下下咁大力?
呢d同報紙上的大陸老師有咩唔同? 別人仔女就可以打?
無愛心,郁d動手動腳,就唔好誤人子女!






提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
good






[隱藏]
一定唔可以打!一打通常會發癲!所以連第一下都唔可以打!


引用:
原帖由 spinel20 於 2015-1-31 12:33 PM 發表 就算疑偷,最多報警。憑咩發曬癲打咁多下? 下下咁大力?呢d同報紙上的大陸老師有咩唔同? 別人仔女就可以打?無愛心,郁d動手動腳,就唔好誤人子女!http://n2.hk/d/images/r10/mobile.jpg
岩,兩個都要查清楚同考慮控告,
"如果"真係打細路好嚴重,但"如果"個小朋友偷野更加要留案底,
細時偷針大時偷金
支持警方執法






本人支持兒童頑皮不聽話是要適當打的,但不是親爸媽打成這樣過份了;若是親爸媽則正常...


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
條女short左






[隱藏]
可以打仔細/細路?即係可以打老婆老公老母老豆?






捉去坐監啦






引用:
原帖由 琛藍十二 於 2015-1-31 12:38 PM 發表 點解細路唔比打,不濫用就是
點解可以打??人地甘打你小朋友得唔得?而且,件事未搞清楚就打,即時搞清楚,都唔應該打,應該同小童父母溝通!打成甘樣仲唔系濫用?甘點先算濫用?






補習老師47歲? 果然夠老!






六歲就要補習...佢老母系唔系痴能線啊....個老師咁打法一定系錯嫁啦,,問題佢老母真系痴能線..6歲補乜能野習啊..


[隱藏]
更年期……失控






主題標籤 #教育局
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]