• 瀏覽: 6,222
  • 回覆: 51
係得你同朱神人姐






引用:
原帖由 eellii 於 2014-11-24 12:58 AM 發表


唔係,解放軍同武警都係義務兵役制,由各地方人民武裝部負責招兵,應徵當兵按各兵種要求分配去海陸空軍或武警,去武警有機會去機動師(內衛部隊做防暴處突野),又或者消防,森林部隊等都有可能。

唔使開飯呀?軍官都要人工架,兵子也要零用錢,服完有幾萬奘金,有些村莊D人不去服兵役還要用錢去請別村人代替。

http://i ...



請問武警部隊是不是所有部隊都會接受軍事訓練和配備武器(包括黃金部隊,水電部隊,交通部隊,森林部隊,消防部隊等等)?


軍事訓練是肯定有,強弱的差別
武器的話,每個職位都有特別的一套標準配備,需要的知識也會不一樣,只是將本來同一個職位的任務細分開的一種做法,專業對專業。



[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 eellii 於 2014-11-25 10:54 AM 發表


以前退伍軍人會照顧幫找工作,好多農民貪呢樣好處應徵入伍甚至駛錢俾人民部著數。

你都識講以前啦!而家咩都變哂了,就連最窮嘅貴州省而家都變得唔錯了,貴陽市D居民生活比香港人幸福多啦,香港年輕人不了解到出來社會工作後好快會認識到,我表弟留學英國五年剛回港時也是超自負老子天下第一,工作幾年后經常跑大陸市場,現在哈哈連香港都不喜歡回來了

http://n2.hk/d/images/r10/mobile.jpg



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]