• 瀏覽: 1,054
  • 回覆: 7
民主的目的都是為了能選位好的領導改善民生啫……
但現在為了所謂的民主,已經搞到七國咁薍,民生都成問題了,還講甚麼民主呢?到底民主重要還是民生重要?



民主嘅目的都可以係撈取政治本錢。






黃巾賊唔會理民生,未出過來做工,自小受寵,未捱過苦,以為一切都是理所當然!
加上背後有人推波助瀾,佢地認為自己好偉大添!






黃巾賊贏左淡氣, 輸左個家, 值得嗎?


[隱藏]
現實D講, 香港已經回歸, 搵個反中共既人做, 日日平反64....無大陸支持, 香港民生點會好.........


民生已經解決左,訓街有野食,空氣清新,小鋪結業,領匯冇租收






而家呢個所謂民主活動係有人想自己有得做特首啫

你搵左梁家傑做佢咪又係yes yes咁對住呀爺

民主呀婆以前都好乖㗎,知道無特首做先癡線之麻






民主選舉既候選人,跟其他形式選舉都一樣寫到啲政綱立立靚,口號吸引,到頭來又係有毒糖衣。一人一票看似公平,但低層市民又點識分呢;最有學歷知識的人都貪污,未暴光的貪污者還有幾多?其實選舉只是一種遊戲規則,最重要的是參選人是否真心治港。
~~~~~~~~~~~~~~~~
港人治港?
港英政府時期,礙於權重位高的都是英國派來坐位,油水不多;
九七後當家作主,香港各階層圈子紛紛成立,一環扣一環,與高官形成千絲萬縷關係,
既得利益集團瓜分亞爺畀香港市民的利益,攞唔到利益既集團就勾結外來勢力,增強自身政治力量。
而家立法會內正正是這種局面,基本上沒有真心維護香港前途,不停分化港人,呢啲政棍如何治港?

ps.陳弘毅教授話法例上可以解散立法會,重選。如何??
https://www.youtube.com/watch?v=TpLI1vAz6dU



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]