• 瀏覽: 6,462
  • 回覆: 22
我都覺得印度生存到現在真的一點不儍,祇是傻在表面,很懂得生意和生存之道






莫迪係生意人,現時日印經貿得鷄碎咁多,要合作都係經濟合作先,至於軍事合作就敷衍吓咪算囉!


同日本軍事合作,點解唔同美帝合作先?仲直接同勁啦!但點樣同老俄交代?
中印50年代交惡,印度其後同蘇聯關係密切,有咗幾十年嘅良好關係,同老美今日合作,即你同老俄反面,點解先?
再講,老俄呑併克裏米亜,全世界得阿三站出來表示支持,係呀,係支持呀,勇得佢呀!
從來交戦雙方都係好少經貿往來,就好似依家嘅美俄貿易數字。或者互相制裁,令貿易數額減少,尤如現今中曰關係。但係老共係阿三最大貿易國,點打先?






只要講幾句愛的宣言就億億聲送埋黎!比你做唔做?


[隱藏]
要easy money,quick money。上任領導人點解唔要?奧巴馬一上臺,就係白宮開左個大party招呼辛格,難道眾師兄又忘記左?美帝傳媒不停彈舊調,90年代老美網開一面,皇恩大赦,容許阿三參加核子俱樂部,嗰陣時就要求阿三報恩啦!直接提出阿三參予老美嘅重返亞洲政策啦!難道當時無銀彈攻勢?唔信羅!
當然我唔係盲目相信什麼中印友好這些口號,但中印互為鄰係改變唔到,地緣政治呀!
億億聲對我來講當然唔少,但阿三每日有幾多人食飯呀?






提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
印度和其他金磚國家剛成立了新發展銀行
莫迪怎會向日本傾斜?
只是找著數罷了



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]