• 瀏覽: 125,794
  • 回覆: 1,226
  • 追帖: 12
明報
http://news.mingpao.com/20140730/gna1.htm



http://news.mingpao.com/20140730/gna1.htm

https://www.youtube.com/watch?v=o_XMZltSKYA

石硤尾半山豪宅帝景峰上周發生「禁拍」爭議事件,17歲中五生上周六(26日)獨自行山,途經帝景峰附近時有感風景美麗,站在公眾行人路拍攝屋苑外貌,卻遭屋苑保安員衝出制止,以「呢度係豪宅,唔可以影相」為由將他驅趕。保安員以手機拍攝少年樣貌,又聲言少年侵犯其肖像權,要求少年刪除相關影片,並恫嚇他已觸犯「遊蕩罪」。事件驚動警方介入,少年稱警員明言巿民有權在公眾地方拍攝,雙方其後和解,事件列「爭執」處理。

保安喝斥反拍 少年報警
負責帝景峰保安的信和物業管理有限公司職員表示,於昨日傍晚接獲查詢時,因負責的部門已過辦公時間,無法即日回覆,又稱即使收到查詢亦需時調查,故暫不便回應。

17歲姓蔡少年向本報表示,從新聞得知帝景峰附近將發展綠化地帶,上周六遂到附近行山欣賞美景,當日早上10時許,他在帝景峰對開行人路拍攝屋苑和背後景色時,有保安員迅速出現,用手阻擋其鏡頭,大聲喝道:「呢度係豪宅,唔可以喺度影相!」又以手機反拍少年。

稱少年侵肖像權 犯遊蕩罪
蔡解釋他身處地點是公眾地方,有權拍攝,但保安人員仍「手指指」及舉手擋鏡頭,又指摘少年侵犯其私隱。

其後一名60歲姓何職員到場後,繼續以豪宅不准拍照,及少年侵犯其肖像權為由,聲稱「有權」要求蔡刪除有他影像的影片,更揚言可控告他遊蕩罪。蔡邊後退邊拍攝,何多次追前指着蔡,斥他「犯法」,蔡最終報警求助。

警方發言人稱兩人因拍攝問題爭執,其後自願和解。

蔡向本報表示,警員當時向保安員解釋巿民有權在公眾地方影相,而保安員當時表現合作,他亦繼續行程,但一度被人尾隨監視。蔡批評帝景峰保安態度差,正考慮向屋苑投訴,而他亦把交涉過程拍下的短片上載上網。

律師:公眾地拍攝 無權禁止
律師黃國桐表示,站在公眾地方拍攝到的東西,即屬公開資料,任何人都無權制止拍攝,他表示:「豪宅又好,公司又好,都無權阻止人哋企喺公眾地方影相。如果要管,係管自己,唔係阻人哋影,私人屋苑保安員憑乜嘢管公眾地方?」

大律師陸偉雄看過影片後表示,本港無肖像權,內地才有,就算在公眾地方拍到個別人士面貌,都無權要求刪除。如保安員強行刪除他人影片,有可能被控侵犯個人財產罪名。事件中的少年僅是行山,不會構成遊蕩罪。


保安就是這樣質素進入香討影片區



證明個保安課程唔掂!另一角度睇,個保安幾盡責






提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
訊禾保安係全港最既差保安公司之一 , 當左自己係差人 , 員工質素自然歪劣!!


[隱藏]
引用:
保安就是這樣質素
吓!質素高,點會做保安呀大佬?!



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

遲吓又會唔會有人搞「帝景峰外攝影比賽」??



[ 本帖最後由 死蠢無罪 於 2014-7-30 12:10 PM 編輯 ]



雖然保安態度差 但盡責
邊個敢擔保指攝者唔係嚟盜竊前拍照踩綫



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
引用:
原帖由 死蠢無罪 於 30/7/2014 12:02 發表


吓!質素高,點會做保安呀大佬?!
呢種業主要嘉許添啦
三唔識七話影相就影相呀
老爆踩線點算



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
佢管理費好平咩?請D咁O既保安
佢冇睇D&G新聞?定屋苑唔夠人氣想多D人去影相



引用:
原帖由 perl 於 2014-7-30 12:09 PM 發表

呢種業主要嘉許添啦
三唔識七話影相就影相呀
老爆踩線點算
踩線點會係正門呀?踩線會從山坡嗰邊踩



最大獲班保安一知半解曲解法例


[隱藏]
究竟香港發生D咩野事


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]